webdesigner

جهت طراحی وب با شماره 02166976242

webdesigner

جهت طراحی وب با شماره 02166976242

طراحی وب سایت انشارات


بازار کتاب دنیای شلوغ و پُر چالشی است و در این شلوغ بازار هر ناشری با طراحی سایت انتشارات مختص خود می تواند به بخشی از این نابسامانی ها خاتمه دهد.برایتان ممکن است اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک کتابی بگردید و پس از صرف زمان و هزینه های زیاد آنرا بدست آورید و شاید گاهی هم از یافتن آن نا امید گردید. مژده ما به کتابدوستان، مولفان و پژوهشگران، دانشجویان و دانش پژوهان اینست که طراحی وب سایت انتشارات اغلب مشکلات مربوط در حوزه کتاب و نشر را از میان می برد.

چرا طراحی وب سایت انتشارات ؟

از آنجایی که امروزه بکارگیری گوشی های اندروید و هوشمند در بین آحاد جامعه رواج و محبوبیت یافته و دسترسی بی وقفه و راحت  به اینترنت  برای عموم از این طریق میسر شده است لذا رغبت مردم برای مطالعه نسخه های الکترونیکی کُتب و مطالعه آنها بر روی گوشی، لب تاپ یا تبلت بیشتر شده است؛ هر چند که کتاب های چاپی کاغذی نیز همچنان مشتریان خاص خود را دارند.

با توجه به آنچه ذکر شد طراحی وب سایت انتشارات برای تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان که هر کدام سلیقه مختص خود را دارند برای رونق بخشیدن به کسب و کار ناشران و همینگونه ارایه خدمات بصورت آسان و سریع به مشتریان راهگشا می باشد.

طراحی سایت انشتارات میتواند به رشد فروش انتشاراتیها کمک کندسودمندی و فواید طراحی وب سایت انتشارات

مهمترین اصل برای یک ناشر شناساندن و اطلاع رسانی در مورد کتاب های تازه منتشر شده، کُتب در دست انتشار و کتاب های پُر فروش می باشد. ارایه این خیل عظیم اطلاعات برای جذب وسیع مخاطبان، فضا و عرصه ی بیشتر و نامحدودی را می طلبد که فضای اینترنت این امکان را در اختیار ناشران قرار می دهد. بدین سبب داشتن یک وب سایت انتشارات مهمترین اولویت برای ناشران می باشد.

طراحی سایت انتشارات موجب می گردد که مخاطبان براحتی کتاب مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن یافته و نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایند و رونق فعالیت ناشران و مولفان نیز فراهم گردد؛ بدین منوال بدلیل اینکه اینترنت براحتی در دسترس همگان می باشد، طراحی وب سایت انتشاراتی موجب ترغیب و گرایش آحاد جامعه به فرهنگ کتابخوانی شده و کار نویسندگان و ناشران به تعالی می گراید.

بخش های مختلف طراحی سایت انتشارات

از مهمترین قسمت های مختلف طراحی وب سایت انتشارات بطور کلی سرویس های زیر را بیان می کنیم :

۱ – طراحی صفحه رزومه برای معرفی سوابق کاری و فعالیتی ناشر

۲ – طراحی قسمت تماس با ما

۲- طراحی صفحه عضویت کاربران

۳ – طراحی صفحه فروش اینترنتی که کاربر بعد از عضو شدن در سایت و سفارش کتاب مورد نظر خود و پرداخت مبلغ آن، کتاب از طریق پست به آدرس وی ارسال می گردد.

۴ – طراحی صفحه فروش آنلاین کُتب، کاربر پس از انتخاب و واریز مبلغ از طریق درگاه اینترنتی موجود بر روی سایت و یا پرداخت حق اشتراک بصورت ماهیانه، سالانه و … لینک دانلود کتاب بصورت فایل پی دی اف برای وی فعال می شود.

۵ – طراحی صفحه اخبار مربوط به بازار کتاب

۶- طراحی صفحه مقالات مربوط به حوزه کتاب

۷ – طراحی بخش دسته بندی کتاب های منتشره توسط انتشارات در قالب های : درسی و کمک آموزشی، رمان و داستان، علمی، مذهبی و … با توجه به زمینه کاری ناشر. و معرفی هر کدام از کتاب ها که مشخصات شناسنامه ای کتاب از جمله پدید آورنده اثر یا مترجم، سال نشر، قطع و تعداد صفحات به همراه تصویر روی جلد کتاب ذکر می گردد. همچنین در این قسمت شرح های دیگری نیز می توان ارایه داد مثلا خلاصه ای از کتاب، یا نکات بارز و قابل توجه کتاب.

۸- طراحی قسمت جستجو که مراجعان سایت از این سرویس جهت یافتن کتاب مورد نظر خود بر اساس موضوع، نویسنده یا … می توانند اقدام نمایند.

۹- طراحی سایت صفحه بیوگرافی برای ارایه زندگینامه نویسندگان و مولفان

۱۰- طراحی صفحه کتاب های پُر فروش

 ۱۱- طراحی صفحه کُتب نایاب

۱۲- طراحی بخش نظرات مخاطبان

۱۳- طراحی صفحه همکاری که در این بخش شرایط و نحوه همکاری نویسندگان و مترجمان با انتشارات شرح داده می شود.

برتری های پیام آوا برای طراحی سایت انتشارات

برخی از برتری های شرکت پیام آوا در زمینه طراحی سایت انتشارات را می توان چنین برشمرد:

گرافیک و دیزاین خاص مطابق با فضای حوزه کتاب، سرعت لود سریع صفحات، پیاده سازی سیستم جامع فروش اینترنتی و آنلاین کُتب، پیاده سازی سیستم های جستجوی پیشرفته در وب سایت های انتشاراتی، اجرا و پیاده سازی وب سایت برمبنای اصول بهینه سازی سایت.

طراحی وب سایت انتشارات علمی و فرهنگی، طراحی سایت انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله پروژه های طراحی سایت انتشارات توسط شرکت پیام آوا می باشد.

وب سایت املاک


تصور اینکه در کمترین زمان ممکن خانه یا مغازه مورد نظرتان را برای اجاره یا خرید بدست آورید، خوشحال می کند؟و یا تصور اینکه شما بعنوان صاحب ملک، بتوانید در اسرع وقت مشتری برای ملک خود پیدا نمایید، خرسند می نماید؟ ما این تصور را به واقعیت تبدیل ساخته ایم با :

طراحی سایت املاک

طراحی سایت مشاوره املاک و یا طراحی سایت املاک از جنبه های مختلف مزایا و سودمندی های بیشماری دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

ضرورت طراحی سایت املاک

چه بسیارند افرادی که در پی یافتن مکان مناسبی برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند و بعد از هفته ها آمد و رفت شاید بتوانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات زیاد و فواید متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است.

مزایای طراحی سایت آژانس مسکن

طراحی سایت املاک به نیازهای مختلف افراد در زمینه املاک و مستغلات پاسخگوست. سریع ترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظر برای خرید، رهن یا اجاره؛ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و انرژی؛ امکان مشاهده و بررسی و مقایسه تمامی موارد مربوط به رهن و اجاره یا فروش واحدهای تجاری، مسکونی و … از دستاوردهای طراحی وب سایت املاک است.

همینگونه مزایای ذیل نیز از فواید طراحی سایت بنگاه املاک است:

  • درج و انتشار آگهی های مربوط به املاک و مستغلات در جراید و نشریات چاپی کاغذی هزینه های زیادی داشته و از عمر خیلی کوتاهی برخوردارند. ولی انعکاس همین آگهی ها و تبلیغات در وب سایت املاک علاوه بر اینکه ماندگار بوده و بصورت شبانه روزی در دسترس همگان است، هزینه های خیلی پایین و گاه رایگان دارند.
  • فرصت و امکان و فضای کافی برای شرح اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از ملک ها و ویژگی ها و محاسن هر ملک جهت ارایه به کاربران وجود دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت املاک

از بارزترین سرویس ها و امکاناتی که طراحی سایت املاک توسط شرکت طراحی سایت پیام آوا در اختیار کاربران و مشاوران ملکی قرار می دهد می توان موارد ذیل را نام برد:

در این بخش سوابق فعالیت بنگاه املاک بطور مشروح بیان می گردد.

۲ – طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس با بنگاه املاک یا تعاونی مسکن در این صفحه قرار داده می شود.

۳ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

مطالبی در زمینه نحوه انتخاب ملک، قوانین مربوط به قراردادها و معاملات ملکی، مزایده و اطلاعیه ها در این صفحه ذکر شده و در بازه های زمانی معین بروز رسانی می گردد.

۴ – ایجاد دسته بندی

ملک های مورد عرضه در سایت بر مبنای : رهن – خرید – فروش – اجاره – مشارکت در ساخت و ساز و یا بر اساس نوع ملک مانند : تجاری – زمین – اداری – کلنگی – آپارتمان – ویلا – واحد مسکونی شخصی – انباری – سوئیت و … طبقه بندی شده اند.

۵ – طراحی صفحه توضیحات و عکس ملک

شرح مبسوط مربوط به هر ملک همراه با عکس آن از نمای بیرونی و داخلی و فضاهای قسمت های مختلف ساختمان در این صفحه پیاده سازی می گردد. مواردی از قبیل: نوع ملک – آدرس ملک – نوع معامله – زیر بنا و متراژ – تعداد اتاق ها – تعداد طبقات – امکانات رفاهی مثل: درب اتوماتیک، آسانسور، حصارکشی، دیوارپوش، پارکت، پرده، کابینت، کرکره و .. وضعیت برق، تلفن، آب و گاز، عمر ساختمان، وضعیت ثبتی ملک و … در توضیحات مندرج می گردد.

۶ – طراحی صفحه جستجو

این قسمت از جمله مهمترین و کارآمدترین بخش های طراحی وب سایت املاک است که کاربر با وارد نمودن عنوان مورد جستجو ( مثل آپارتمان، واحد مسکونی شخصی و … ) و انتخاب محدوده یا شهر مورد نظر ( مانند تهران، اهواز و … ) و سپس انتخاب از بین گزینه های رهن، اجاره، فروش و … به موارد مورد نظر خود دسترسی یافته و مشاهده می نماید.

همچنین امکان جستجوی پیشرفته که دارای فیلدهای بیشتری است و براساس فاکتورهای دیگر مانند متراژ، قیمت و …. طراحی شده است نیز وجود دارد.

۷ – طراحی بخش نقشه

پس از جستجو و یافتن هر ملکی که مورد نظرتان است می توانید محدوده جغرافیایی آن را بر روی نقشه مشاهده کنید.

۸ – طراحی صفحه پیشنهاد ویژه

در این صفحه املاکی که با شرایط خوب و استثتنائی و یا با قیمت پایین تر نسبت به قیمت اصلی جهت فروش یا رهن قرار گرفته اند به نمایش در می آید.

۹ – طراحی بخش های تبلیغات

صاحبان ملک با پرداخت مبالغی به مدیر سایت، آگهی ملک و ساختمان آنها بصورت برجسته و ویژه در قالب های خاص تبلیغاتی در صفحه اول سایت یا دیگر قسمت های مختلف وب سایت به نمایش گزاشته می شود.

۱۰- طراحی صفحه محاسبات

در این قسمت محاسبه و برآورد مواردی همچون وام ملک بصورت آنلاین فراهم شده است.

طراحی بخش رزرو

برای تعیین وقت جهت انعقاد قرارداد در محل بنگاه یا برای مشاوره این بخش طراحی و پیاده سازی می گردد.

طراحی وب سایت  املاک با پیام آوا

شرکت طراحی سایت پیام آوا با توجه به خواسته های بنگاه داران املاک، سایتی حرفه ای و در خور فعالیت آنها احرا و پیاده سازی می نماید. ایجاد محیط مدیریت ساده و آسان که مدیر سایت بتواند اطلاعات موجود بر روی سایت را ویرایش کند و یا موارد جدیدی را به وب سایت خود اضافه نماید، همچنین بهینه سازی سایت بر اساس پارامترهای موتورهای جستجو مانند گوگل، از نکات برجسته در طراحی وب سایت تعاونی مسکن یا طراحی وب سایت مشاوران املاک است تا آنها بتوانند با ارایه خدمات سریع تر به موجران و صاحبان ملک بر رونق معاملاتشان بیفزایند.

ساخت وب سایت آرایشی


طراحی سایت آرایشی یا طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی از این نگاه که حرفه های مربوط به سالن های زیبایی، آرایشگاه ها، عرضه کنندگان لوازم بهداشتی و آرایشی از گذشته تاکنون وجود داشته اند و در آینده نیز وجود خواهند داشت قابل تامل است.

اهمیت مقوله زیبایی و طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

توجه و گرایش به زیبایی در فطرت انسان وجود دارد. چرا که آفریننده آدمی خود زیباست و از اینرو در نهاد مخلوقش این گرایش به زیبایی را به ودیعه گذاشته است.از دیرباز تاکنون در جوامع و ملل مختلف، روش های گوناگون و لوازم آرایشی به شکل های متنوع ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته است. انسان ها همیشه دوست دارند که در نگاه دیگران و خود زیبا و دلنشین جلوه نمایند. هر چند که تعریف زیبایی در اعصار مختلف دگرگون شده است؛ ولی اصل زیبایی همیشه پا برجاست.

در دنیای کنونی با توجه به ازدیاد محصولات بهداشتی و آرایشی و تنوع در این عرصه و همچنین وجود برندهای مختلف که روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود، موجب شده است که تولید کنندگان و فروشندگان لوازم آرایشی – بهداشتی با شیوه های نوینی نسبت به بازاریابی و معرفی محصولات خود اقدام نمایند که یکی از مهمترین و بهترین این روش ها طراحی سایت آرایشی است. تا از این طریق اطلاع رسانی و نیز معرفی محصولات بصورت جامع به مصرف کنندگان صورت گیرد.

طراحی سایت سالن زیبایی و یا طراحی سایت مُد و لباس علاوه بر نمایش و اطلاع رسانی در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی، مدل های مو، مدل های لباس و … می تواند در مورد مسایل مربوط به آرایش و زیبایی آقایان و خانم ها به ارایه مشاوره آنلاین بپردازد.

جایگاه برند در طراحی سایت آرایشی

مانور و زوم کردن بر روی برندهای محصولات آرایشی در طراحی سایت لوازم آرایشی بسیار مهم است چرا که مردم اغلب به دنبال مارک های معتبر و شناخته شده هستند زیرا لوازم آرایشی مستقیما با سلامتی پوست و مو ارتباط داشته و استفاده از محصولات آرایشی نامرغوب صدمات جبران ناپذیری را به سلامتی مصرف کننده وارد می سازند. در این میان محصولات جدید با کیفیت خیلی عالی به بازار عرضه می گردد ولی به دلیل ناشناخته بودن توسط مردم مورد استقبال قرار نمی گیرند، از اینرو طراحی وب سایت آرایشی در اعتلای اینگونه محصولات و به اصطلاح جا انداختن آنها در بین مردم نقشی راهگشا دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

  • طراحی صفحه معرفی ما

در این قسمت اگر شما بعنوان تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی هستید ، سوابق فعالیت و همچنین در مورد اهم محصولات تولیدی و ویژگی های کلی و مزایای تولیدات شما نسبت به رقبا بیان می شود.

۲ – طراحی صفحه محصولات

محصولات در این بخش بصورت طبقه بندی شده از جمله : رنگ مو، کرم، لوسیون، رژ، صابون، شامپو، پنکیک و …  قرار می گیرند. که کاربر با انتخاب هرکدام از دسته ها به محصولات متنوع موجود در آن دسته دستیابی پیدا می کند.

در توضیحات محصول نیز بطور مبسوط نام کالا، کد، برند یا سازنده محصول، حجم، تاریخ مصرف، ویژگی ها و مشخصات بارز دیگر ذکر می گردد. همچنین عکس باکیفیت محصول در کنار توضیحات قرار می گیرد.

  • طراحی صفحه راهنما

در این صفحه نحوه صحیح استفاده هر کدام از محصولات و همچنین نکاتی در مورد نگهداری آنها ذکر می گردد.

  • طراحی سیستم فروش آنلاین

این سیستم برای فروش آنلاین محصولات بصورت عمده یا تکی پیاده سازی شده است که مشتری با انتخاب هر کدام از محصولات و افزوده شدن آن به سبد خرید ، با پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت کالای مورد نظر را از طریق پست در آدرس خود دریافت می کند.

۵ – طراحی صفحه نمایندگان فروش

در طراحی وب سایت تولیدکنندگان لوازم آرایشی بهداشتی و همچنین طراحی سایت فروشندگان عمده محصولات آرایشی و یا طراحی وب سایت شرکت های پخش، این قسمت تعبیه شده تا آنها بتوانند لیست نمایندگان مجاز فروش خود در نقاط مختلف را به کاربران ارایه دهند. همچنین شرایط و اعطای نمایندگی بصورت آنلاین به متقاضیان در این بخش در نظر گرفته شده است.

۶ – گالری تصاویر

نمایش محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی همراه با نمونه های مختلف در گالری ارایه می شود.

۷- طراحی صفحه اخبار و دانستنی ها

بسیاری از افراد علاقمند هستند تا اخبار و مطالب عرصه زیبایی و دنیای مُد را دنبال نمایند، به همین جهت درج خبرهای جدید و مطالب علمی و دانستنی ها در مورد مُد، پوست و مو و سلامتی موجب می گردد تا مخاطبان از سایت شما لذت ببرند.

۸ – طراحی بخش مشاوره

بخش مشاوره، گفتگوی آنلاین بین کاربران و فروشندگان و یا تولیدکنندگان اقلام آرایشی و بهداشتی را فراهم می سازد تا کاربران بتوانند سوالاتشان را در مورد لوازم آرایشی مصرفی خود مطرح نمایند.

۹ – طراحی صفحه نظرسنجی

برای ارزیابی دیدگاه مشتریان در باب محصولات مورد عرضه و همچنین بازتاب انتقادات آنها این صفحه در طراحی سایت لوازم آرایشی جایگزاری می گردد.

پیام آوا ارمغان آور زیبایی در طراحی وب سایت آرایشی

شرکت پیام آوا طراحی سایت آرایشی و بهداشتی و وب سایت های مدلینگ و طراحی وب سایت سالن زیبایی را با گرافیک حرفه ای و کاربرپسند ساخته و اجرا می نماید و مطالب و عکس های جذاب و مناسب را به نمایش می گذارد تا موجب گیرایی سایت و جذب مخاطبان بیشتر را برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

پیام آوا با پیاده سازی تمهیدات تکنیکی ، سرعت لود و بالا آمدن صفحات وب سایت شما را سرعت بخشیده تا کاربران زمان زیادی را برای بالا آمدن مطالب آن هدر ندهند. همچنین با در نظر گیری فضای اینترنتی کافی این امکان را در اختیار مدیر سایت قرار می دهد که بتواند حجم انبوه اطلاعات و تصاویر محصولات خود را در وب سایت بدون هیچ مشکلی در معرض دید عموم قرار دهد.

بهینه سازی اولیه مناسب و ایجاد سئوی قوی برای وب سایت شما از دیگر امتیازات پیام آوا می باشد.

طراحی سایت لوازم آرایشی مک ، سایت پوست و مو ماهرخ، شرکت بازرگانی داروپخش، سایت درمان کالا و … از جمله نمونه های متعدد طراحی و اجرای وب سایت در زمینه زیبایی، آرایشی و سلامتی توسط تیم مجرب پیام آوا می باشد.

توسعه و طراحی وب سایت آموزشی


طراحی سایت آموزشی و یا طراحی سایت آموزشگاهی برای ارایه خدمات آموزشی مختلف اجرا و انجام می گیرد. امروزه آموزش بعنوان مقوله مهمی در توسعه و رشد و شکوفایی جوامع بشری و دستیابی آنها به مدارج بالا و نائل شدن به سطح زندگی مطلوب و ایده آل شناخته شده است. لذا طراحی سایت آموزشی برای عرضه آموزش های مختلف به مخاطبان خارج از شکل های سنتی آن مورد توجه قرار گرفته است.

طراحی وب سایت آموزشی

آموزشگاه ها در هر زمینه فعالیتی که باشند، از مهدکودک ها گرفته تا مدارس و دبیرستان ها و آموزش های دانشگاهی و همچنین آموزش های عالی و  تکمیلی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای مانند آموزشگاه های آشپزی، مراکز ارایه دهنده آموزش های تعمیرات لوازم صوتی و تصویری یا تعمیرات خودرو و …. آموزشگاه های هنری و صدها طیف گسترده آموزشگاهی به حتم جهت معرفی کلاس ها، اساتید و امکانات و خدمات آموزشی خود نیاز به وبسایت دارند. طراحی وب سایت آموزشگاه بهترین راهکار است که می تواند معرف سوابق و فعالیت ها و مزایای آموزشگاه در بین رقبا باشد. مخصوصا اینکه امروزه اکثر مردم بویژه افرادی که اهل علم اندوزی و آموزش هستند، برای تحقیق و کسب اطلاعات و در نهایت تصمیم گیری بیشتر از اینترنت و جستجوهای اینترنتی استفاده می نمایند. بنابراین وبسایت آموزشگاهی که بصورت حرفه ای و مطلوب طراحی و مدیریت شده باشد و علی الخصوص در نتایج جستجوی کاربران در گوگل جایگاه مناسبی یافته باشد، می تواند نقش بسزایی در جذب مشتریان آموزشگاه ایفا کند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، طراحی سایت آموزشگاه باید آنگونه سیستماتیک باشد که متعلمان و فراگیران کنونی آموزشگاه و حتی فارغ التحصیلان آن نیز همچنان بتوانند از طریق وب سایت با آموزشگاه در ارتباط و تعامل باشند و از محتوا و امکانات آن استفاده نمایند.

با در نظر گیری مطالب فوق مجموعه ای از ساخت و طراحی سایت همچون: طراحی سایت آموزش آنلاین، طراحی سایت مدارس، طراحی سایت دانشگاه، طراحی سایت آموزشگاه های فنی و حرفه ای، طراحی سایت مراکز علمی جزو مقوله ساخت و اجرای طراحی سایت آموزشی محسوب می گردند.

سایت آموزشگاه های زبان

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت آموزشگاهی

یک وب سایت آموزشگاهی که برای معرفی خدمات و پتانسیل های موجود خود و همچنین ثبت نام آنلاین، برگزاری دوره های آموزشی و … صورت می گیرد بایستی مجهز به ابزارها و امکاناتی باشد تا اهداف خود را دنبال نماید، از جمله اینها عبارتند از:

۱ – تاریخچه آموزشگاه

پیشینه تاسیس آموزشگاه، رزومه و سطح آموزش ها و مهارت هایی که در آموزشگاه تعیلم داده می شود و نیز گواهینامه ها و مدارج کسب شده در این قسمت ذکر می شود.

۲ – طراحی صفحه اخبار

اخبار آموزشگاه و یا سایر اخبار مرتبط در حوزه آموزش به اطلاع مخاطبان می رسد.

۳- طراحی بخش دوره های آموزشی

دوره ها و کلاس های در حال برگزاری و دوره های آموزشی آتی و همچنین تفصیل دوره های آموزشی نظیر سرفصل مطالب دروس، اهمیت و ضرورت دوره، نتایج و دستاوردهای دوره های آموزشی از اهم موضوعاتی است که در این صفحه به آنها پرداخته می شود.

۴ – طراحی صفحه معرفی اساتید و مربیان

۵ – بخش شرایط ثبت نام

قوانین و شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان در اینجا بطور تفصیل توضیح داده می شود.

۶- برنامه زمان بندی کلاس ها

برنامه و جدول زمانی ایام و ساعات شروع و پایان کلاس ها و همچنین محل برگزاری در این قسمت درج می گردد.

۷ – طراحی سیستم ثبت نام

ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی فراهم شده که متقاضی پس از مطالعه شرایط ثبت نام و راهنمای ثبت نام با انتخاب واحدهای درسی یا آموزشی مورد نظر نسبت به پرداخت صورتحاسب از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت اقدام می کند.

۸ – معرفی کتاب ها و جزوات آموزشی

اطلاع رسانی و شناساندن کتب و منابع کمک آموزشی و جزوات مورد استفاده در آموزشگاه و همچنین قسمت فروش کتاب ها و جزوات و سایر وسایل کمک آموزشی از امکانات کاربردی وب سایت آموزشگاه می باشد.

۹ – طراحی قسمت صدور مدارک

این بخش برای کارت آزمون، صدور کارنامه و اعلام نتایج و … در نظر گرفته شده است.

۱۰ – طراحی صفحه ویدیوهای آموزشی

ارایه فیلم های آموزشی، ویدئوها از بخش های مهم و نکات کلیدی دوره های آموزشی گنجینه وب سایت آموزشگاهی می باشد.

۱۱ – ساخت گالری

تصاویری از امکانات  فعالیت های مختلف آموزشگاه مانند برگزاری همایش، سخنرانی، کلاس های متداول و ….

۱۲ – طراحی انجمن گفتگو

این انجمن برای تبادل نظر و گفتگوی آنلاین یا آفلاین و تعامل فراگیران آموزشگاه با همدیگر و پرسش و پاسخ فراگیران و اساتید در ساختار طراحی سایت آموزشی گنجانده شده است.

۱۳ – طراحی صفحه نظرات

امکان درج نظرات فراگیران و کاربران در مورد آموزشگاه و دوره های آموزشی، اساتید و انتقادات و پیشنهادات آنها جهت تسری بهبود کیفیت آموزش ها از کاربردهای این صفحه است.

۱۴ – امکانات دیگر

بخش بانک سوالات، دانلود پاورپوینت، منوآل و راهنماها از دیگر امکاناتی است که می توان در سایت آموزشگاه آنها را پیاده سازی کرد.

طراحی سایت آموزشی عامل موفقیت کاربرانمعیارهای پیام آوا برای طراحی سایت آموزشی

اولین معیار پیام آوا اینست که  قالب وب سایت و گرافیک آن با توجه به موضوع آن باید به شکلی صحیح و حرفه ای کار شود. مخاطبین و بازدیدکنندگان سایت آموزشی بایستی مطالب را بطور واضح در سایت مشاهده نمایند. یک وب سایت ضعیف و معمولی می تواند به آسانی کاربران را فراری دهد. پس طراحی سایت آموزشی باید به درستی و رعایت اصول سایت های آموزشی انجام گیرد تا کاربرانی که وارد سایت شده اند شیفته و جذب آن شوند.

معیار بعدی پیام آوا توجه به این نکته است که در صورت عدم وجود مخاطب برای یک وب سایت آموزشی، برای گردآوری مخاطبان به شکل هدفمند و جامع ، لازمه اش این است که سایت آموزشگاهی، قدرتمند در موتور جستجوگر گوگل ظاهر شود. در صورتی که وب سایت بتواند در کلمات کلیدی و هدف خود در نتایج گوگل رتبه ی بالایی کسب کند، می تواند به نتیجه ی خود به سهولت و بدون کمترین هزینه ای برسد. این کار با داشتن وب سایت حرفه ای و طراحی بر اساس سئو و موتورهای جستجوگر و تکنیک های اجرایی سئو توسط طراحان حرفه ای پیام آوا امکان پذیر است. بارزترین تخصص شرکت طراحی سایت پیام آوا، طراحی سایت بر مبنای جدیدترین الگوریتم های گوگل می باشد.