webdesigner

جهت طراحی وب با شماره 02166976242

webdesigner

جهت طراحی وب با شماره 02166976242

رستوران

طراحی سایت رستوران یا طراحی سایت تالار پذیرایی و طراحی وب سایت کافی شاپ و فست فود از منظر اینکه آنرا در اندک زمانی به شهرت برساند و یا به اصطلاح سر زبان ها بیندازد مهم است . در حالت پیشرفته طراحی سایت رستوران به منظور سفارش آنلاین غذا صورت می گیرد.

 وب سایت رستوران و کافی شاپ

امکانات طراحی سایت رستوران :

سرویس ها و خدمات مختلفی را در طراحی سایت رستوران و یا طراحی سایت تالار پذیرایی می توان در نظر گرفت از جمله :

  • درباره ما

معرفی تاریخچه رستوران یا تالار پذیرایی به همراه درجه و گواهینامه ها و استانداردهای کسب شده ، امکانات سالن از نظر سیستم های صوتی و تصویری، لوازم گرمایشی و سرمایشی، ظرفیت سالن، همچنین معرفی سرآشپز و کارکنان تالار یا رستوران و نیز ویژگی ها و امتیازات رستوران و یا تالار پذیرایی نسبت به سایر همصنفان در این بخش قرار می گیرد.

  • منو

لیست انواع غذاها ، پیش غذا و دسر و نوشیدنی های موجود و قابل سرو در رستوران همراه با عکس آنها و نیز در صورت لزوم قیمت آنها نیز در این قسمت قرار می گیرد . منو می تواند بصورت کاتالوگ دیجیتالی در این بخش به نمایش در بیاید . همچنین “منوی ویژه” برای نمایش غذاهای خاص و اختصاصی رستوران شما تعبیه می گردد.

  • سیستم رزروآسیون

طراحی صفحه رزرو تالار پذیرایی یا رستوران برای رزرو آنلاین مراسم  و برنامه های مختلف صورت گرفته است . به گونه ای که کاربر با عضو شدن در سایت و با در اختیار گیری نام کاربری و رمز ورود، در صفحه رزرو روز و ساعت مراسم و تعداد میهمانان و صورت غذاها و خوراکی ها را تعیین و انتخاب می نماید و بصورت آنلاین روز و ساعت رزرو شده به تایید مدیر تالار یا رستوران می رسد.در این صفحه، قوانین رزرو از جمله حداقل و حداکثر ظرفیت سالن، زمان های رزرو، ساعات پذیرایی و نیز مبالغ مربوطه توضیح داده می شود.

  • گالری تصاویر

عکس های جذاب و با کیفیت از امکانات و همچنین از نما و جلوه های ویژه تالار و یا رستوران در این بخش قرار می گیرد که این تصاویر برای جلب نظر مراجعان سایت کارایی فوق العاده ای دارند. همچنین در صورت وجود، می توان تصاویر میهمانی های ویژه و برنامه های شرکت ها و ادارات و سازمان ها که در سالن تالار یا رستوران برگزار شده است را در گالری قرار داد که این امر در اعتبار بخشی به وجهه ی سالن پذیرایی یا رستوران شما کارساز خواهد بود.

  • بهترین ها

این بخش را می توان با توجه به سلیقه مدیر تالار یا رستوران به موارد مختلفی اختصاص داد. بطور مثال به بهترین غذاها از دیدگاه مشتریان که تصاویر آن غذاها به همراه توضیحی مختصر گنجانده می شود.

  • شعبات

در صورتی که رستوران یا کافی شاپ شما دارای نمایندگی و یا شعبه های دیگری می باشد در این قسمت به معرفی آنها پرداخته شده و همچنین آدرس و اطلاعات تماس آنها ذکر می گردد.

  • انتقادات و پیشنهادات

مشتریان می توانند با وارد شدن به این قسمت نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد کیفیت خدمات ارایه شده در تالار یا رستوران به گوش مدیریت برسانند.

resturan web designپیام آوا ، سایت رستوران شما را چگونه می درخشاند؟

همانگونه که چیدمان میز و صندلی ها و ظروف غذا، دکوراسیون، نورپردازی و ارایه سرویس و خدمات مطلوب در یک رستوران و یا تالار پذیرایی برای جذب مشتری بیشتر و نیز جلب رضایتمندی آنها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است به همین منوال درطراحی وب سایت رستوران یا تالار پذیرایی نیز گرافیک و ظاهر سایت از شاخصه های اصلی محسوب می گردد. پیام آوا با طراحی اختصاصی گرافیکی وب سایت شما به گونه ای عمل می نماید که کاربر با وارد شدن به محیط سایت ، در وجودش همان حس هایی که هنگام وارد شدن به محیط فیزیکی رستوران در وی ایجاد می شود را برانگیخته نماید؛ حس هایی همچون احساس آرامش، گرمی و اشتها آوری. استفاده از ترکیب رنگ های قرمز و مشکی و نارنجی برای ترغیب و بوجود آوردن حس هایی گرمی و صمیمیت و راحتی و نیز اشتها آوری در طراحی سایت رستوران لحاظ می گردد . همچنین در کنار این موارد ، جایگزاری عکس های باکیفیت از غذاهای موجود در رستوران بصورت تکی و یا دسته جمعی و قرار گیری آنها بصورت اسلایدشوهای مختلف در طراحی سایت جلوه ویژه ای به ظاهر و نمای کلی سایت می بخشد.

همچنین پیام آوا با در نظر گیری سرویس های مختلف در طراحی سایت تالار پذیرایی و یا طراحی وب سایت رستوران امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا آنها بتوانند اقلام غذایی خود را بدون مراجعه حضوری بصورت آنلاین سفارش دهند و یا به رزرو آنلاین سالن برای مراسم های خود بپردازند.

ما با بکارگیری معجزه سئو که بر پایه اصول و تکنیک های به روز بهینه سازی سایتاستوار است وب سایت شما را از میان هزار سایت رستوران و یا سایت های تالار پذیرایی بصورت جهشی به صفحات اولیه گوگل رهنمون می سازد به گونه ای که کاربر با سرچ کردن کلماتی همچون بهترین رستوران، سرآشپز حرفه ای، رستوران خوب، بهترین تالار پذیرایی و کلماتی از این قبیل به سایت شما هدایت گردند. این مورد بویژه برای رستوران ها و تالارهایی که کار خود را به تازگی شروع نموده اند بسیار مهم است چرا که با اجرای بهینه سازی سایت در کمترین زمان ممکن، کاربران و بازدیدکنندگان آن افزایش یافته و در نتیجه به شهرت سریع آن رستوران یا تالار پذیرایی می انجامد. هرچقدر تعداد کاربران سایت شما و افرادی که به وب سایت شما هدایت می گردند بیشتر باشد به همان نسبت میزان موفقیت شما نیز افزایش می یابد چرا که هر کدام از مراجعان بالقوه وب سایت شما، در نهایت می توانند به مشتربان بالفعلتان تبدیل گردند.از نمونه های بارز طراحی سایت تالار پذیرایی و یا طراحی سایت رستوان که توسط پیام آوا پی ریزی و اجرا شده است را میتوانید از قسمت بالای پست بررسی بفرمایید.


هاست پربازدید


هاست پربازدید تنها راه حل برای وب سایت های ترافیک بالا است که برای سایت هایی که بیش از انداز از هارد و منابغ رم و CPU استفاده می نمایید قابل استفاده است, زیرا شرکت های هاستینگ از پشتیبانی بر روی هاست های اشتراکی امتنا می ورزند و همچنین داشتن سرور مجازی یا اختصاصی هم مستلزم داشتن دانش فنی و کانفیگ سرور است.اما شرکت میهن وب گستر با اختصاص  یک سرور اختصاصی با منابع بیشتر برای هر سایت پربازدید بر روی کنترل پنل سی پنل از کشور آلمان هاست پربازدید را ارائه می دهد که تنها راه چاره بصرفه برای وب سایت های با ترافیک بالا است.این سرور با رم 128 گیگابایت و وب سرور قدرتمند Litesped و هاردSSD بهترین گزینه برای میزبانی وب سایت پر بازدید شما میباشد.سیستم بک آپ گیری منظم و پشتیبانی 24 ساعته از دیگر خدمات ما به مشتریان خواهد بود.

تعرفه و اطلاعات سرویس های هاست پربازدید به شرح ذیل می باشد : 


شیشه اییبرنزینقره ایطلاییتندیس
 تعداد سایت  فضای میزبانی2 گیگابایت3 گیگابایت5 گیگابایت7 گیگابایت10 گیگابایت
 تعداد سایت  پهنای باند200 گیگابایت300 گیگابایت400 گیگابایتنامحدودنامحدود
 تعداد سایت  IP اختصاصیبا درخواستبا درخواستبا درخواستبا درخواستبا درخواست
 cPanel 11.x  cPanel 11.x
 افزودن دامنه افزودن دامنه10 سایت20 سایت30 سایتنامحدودنامحدود
 تعداد سایت  موقعیتهاست آلمانهاست آلمانهاست آلمانهاست آلمانهاست آلمان
 تعداد سایت  قیمت / ماهانه14000 تومان18000 تومان26000 تومان34000 تومان42000 تومان
 تعداد سایت  قیمت / سالانه110000 تومان159000 تومان249000 تومان330000 تومان430000 تومان
 تعداد سایت  سفارش آنلاینسفارش هاستسفارش هاستسفارش هاستسفارش هاستسفارش هاست
مشخصات و جزییات کامل    
 ایجاد Email شخصی ایجاد Email شخصینامحدودنامحدودنامحدودنامحدودنامحدود
 پاسخ خودکار به Email  پاسخ خودکار به Email
 امکان Email Forward امکان Email Forward
 MX Entry سفارشی MX Entry سفارشی
 آنتی ویروس ClamAv آنتی ویروس ClamAv
 بانک اطلاعاتی MySQL 5 بانک اطلاعاتی MySQL 5نامحدودنامحدودنامحدودنامحدودنامحدود
 نسخه PHP 5.x نسخه PHP 5.x
 توابع GD2 توابع GD2
 Zend Optimizer Zend Optimizer
 IonCube IonCube
 SOAP SOAP
 Apache Mod_Rewrite Apache Mod_Rewrite
 CGI-BIN Directory
 نصب رایگان سایت ساز نصب رایگان سایت ساز
 ایجاد اکانت های FTP ایجاد اکانت های FTPنامحدودنامحدودنامحدودنامحدودنامحدود
 آمارگیر حرفه ای آمارگیر حرفه ای
 پشتیبان گیری روزانه / هفتگی پشتیبان گیری روزانه / هفتگی
 پشتیبان گیری روزانه / هفتگی دامنه رایگان
 پشتیبان گیری روزانه / هفتگی پشتیبانی 24 ساعته
 پشتیبان گیری روزانه / هفتگی سیستم عاملسیستم عامل لینوکسسیستم عامل لینوکسسیستم عامل لینوکسسیستم عامل لینوکسسیستم عامل لینوکس

نمایندگی هاست


نمایندگی هاست میهن وب گستر با ارایه کنترل پنل قدرتمند  WHM  به شما، امکان مدیریت کلیه منابع سرویسهای هاست خود را از قبیل ایجاد مجموعه های هاستینگ مختص به خودتان و کنترل و توزیع منابع مختلف همچون ایمیل، میزان فضا، میزان پهنای باند و ... را به طور کامل در اختیار شما قرار می دهد.با در اختیار داشتن سرویسنمایندگی هاست میهن وب گستر ، قادر خواهید بود بدون دغدغه فکری کار تجاریهاستینگ خود را راه اندازی کرده و به ارائه خدمات هاست با کیفیت بالا بپردازید.
 نمایندگی هاست لینوکس برای طراحان سایت که مدیریت چندین وب سایت را بر عهده دارند و می خواهند خودشان پلن ها را با توجه به سلیقه خود ایجاد نمایند نیز مناسب می باشد.
 پلن های نمایندگی هاست لینوکس در سایر موارد به غیر از فضا و پهنای باند نامحدود بوده و تمامی کامپونت های لینوکس را به طور کامل دارا می باشند.

مشخصات سخت افزاری سرور نمایندگی هاست

 

Hexa Core Ivy Bridge-E - Intel® Xeon® E5-1650 v2 - inkl. Hyper-Threading-Technologie - Arbeitsspeicher 128 GB ECC RAM - Anbindung 1 GBit/s-Port - Bandbreite garantiert 200 MBit/s -HDD SSD


شیشه اییبرنزینقره ایطلاییتندیس
فضا3 گیگابایت5 گیگابایت10 گیگابایت20 گیگابایت30 گیگابایت
پهنای باند300 گیگابایت350 گیگابایت400 گیگابایت450 گیگابایت500 گیگابایت
موقعیت
هزینه (ماهیانه)29000 تومان35000 تومان50000 تومان62000 تومان70000 تومان
سفارشنمایندگی هاستینگنمایندگی هاستینگنمایندگی هاستینگنمایندگی هاستینگنمایندگی هاستینگ
امکانات     
ساب دامین نامحدود
ایمیل نامحدود
DDOS protection
IPS/IDS protection

هزینه راه اندازی رایگان
آکانت FTP
بک آپ رایگان
پشتیبانی 24 ساعته
سیستم عاملسرور لینوکس

ارائه تست این سرویس به کاربران برای یک هفته امکان پذیر است.

لازم بذکر است با استفاده ازین سرویس میتوانید هاست سی پنل به مشتریان خود ارائه دهید.

اگر نیاز به ارائه سرویس نمایندگی به مشتریان خود دارید میتوانید از سرویس مستر ریسلر استفاده نمایید.

نمایندگی هاست


نمایندگی هاست میهن وب گستر با ارایه کنترل پنل قدرتمند  WHM  به شما، امکان مدیریت کلیه منابع سرویسهای هاست خود را از قبیل ایجاد مجموعه های هاستینگ مختص به خودتان و کنترل و توزیع منابع مختلف همچون ایمیل، میزان فضا، میزان پهنای باند و ... را به طور کامل در اختیار شما قرار می دهد.با در اختیار داشتن سرویسنمایندگی هاست میهن وب گستر ، قادر خواهید بود بدون دغدغه فکری کار تجاریهاستینگ خود را راه اندازی کرده و به ارائه خدمات هاست با کیفیت بالا بپردازید.
 نمایندگی هاست لینوکس برای طراحان سایت که مدیریت چندین وب سایت را بر عهده دارند و می خواهند خودشان پلن ها را با توجه به سلیقه خود ایجاد نمایند نیز مناسب می باشد.
 پلن های نمایندگی هاست لینوکس در سایر موارد به غیر از فضا و پهنای باند نامحدود بوده و تمامی کامپونت های لینوکس را به طور کامل دارا می باشند.

مشخصات سخت افزاری سرور نمایندگی هاست

 

Hexa Core Ivy Bridge-E - Intel® Xeon® E5-1650 v2 - inkl. Hyper-Threading-Technologie - Arbeitsspeicher 128 GB ECC RAM - Anbindung 1 GBit/s-Port - Bandbreite garantiert 200 MBit/s -HDD SSD


شیشه اییبرنزینقره ایطلاییتندیس
فضا3 گیگابایت5 گیگابایت10 گیگابایت20 گیگابایت30 گیگابایت
پهنای باند300 گیگابایت350 گیگابایت400 گیگابایت450 گیگابایت500 گیگابایت
موقعیت
هزینه (ماهیانه)29000 تومان35000 تومان50000 تومان62000 تومان70000 تومان
سفارشنمایندگی هاستینگنمایندگی هاستینگنمایندگی هاستینگنمایندگی هاستینگنمایندگی هاستینگ
امکانات     
ساب دامین نامحدود
ایمیل نامحدود
DDOS protection
IPS/IDS protection

هزینه راه اندازی رایگان
آکانت FTP
بک آپ رایگان
پشتیبانی 24 ساعته
سیستم عاملسرور لینوکس

ارائه تست این سرویس به کاربران برای یک هفته امکان پذیر است.

لازم بذکر است با استفاده ازین سرویس میتوانید هاست سی پنل به مشتریان خود ارائه دهید.

اگر نیاز به ارائه سرویس نمایندگی به مشتریان خود دارید میتوانید از سرویس مستر ریسلر استفاده نمایید.

وب سایت ارزان

در طراحی سایت ارزان قیمت، بایستی به این نکته توجه داشت که قیمت پایین، دلیل بر عدم کیفیت وب سایت و یا کمبود خدمات آن نیست. شرکت طراحی سایت پیام اوا با این نگرش، یکی از محورهای رویکردی خود را برای طراحی سایت ارزان قیمت بنا نهاده است. تا از این طریق بتواند طراحی سایت برای واحدهای صنفی و بنگاه های کوچک و کم درآمد را نیز با هزینه پایین و در عین حال با کیفیت قابل قبولی به انجام برساند.

طراحی سایت ارزان قیمت ، چرا و چگونه؟

از آنجایی که شرکت ها و فروشگاه ها جهت معرفی محصولات و یا خدمات خود در عرصه  اینترنت نیاز به داشتن یک وب سایت دارند حتی اشخاصی که می خواهند از یک سایت شخصی برخوردار باشند ولی توانایی هزینه کردن برای ساخت و طراحی سایت های حرفه ای و پیشرفته اختصاصی را ندارند لذا طراحی سایت ارزان قیمت بصورت پکیج ها یا بسته های آماده ارایه می گردد. از اینرو نصب وب سایت های آماده فارسی همچون: جوملا، وردپرس و وب سایت های مختلف اپن سورس برای این دسته از شرکت ها و افراد فراهم شده شده و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ناچیزی، صاحب یک وب سایت خوب شوند و خدمات یا محصولات خود را در دنیای مجازی ارایه دهند.

وب سایت وردپرس جوملاامکانات و ویژگی های طراحی وب سایت ارزان        

  • قیمت مناسب

هزینه راه اندازی وب سایت ارزان با توجه به هزینه های رایج سایت های حرفه ای و گرانقیمت، بسیار مقرون به صرفه بوده و به شما این امکان را می دهد تا در زمان اندکی وب سایت خود را راه اندازی کنید. بر روی همه بسته ها هاست با حجم محدود و دامنه با پسوند .ir بصورت یکساله رایگان ارایه می گردد. دامنه به نام صاحب وب سایت ثبت شده و اطلاعلات ورود به کنترل پانل دامنه و هاست در اختیار وی قرار می گیرد.

– ورود اطلاعات صفحات سایت

ورود محتوای اولیه تا چندین مورد بر روی سایت به صورت رایگان انجام می شود. پس از تحویل سایت و پنل مدیریت، امکان ایجاد و مدیریت صفحات سایت توسط مدیر سایت با استفاده از پانل کاربری سایت به راحتی قابل انجام خواهد بود.

  • قالب های متنوع و زیبا

صاحب سایت این امکان را دارد که با توجه به سلیقه خود قالب ظاهری وب سایت را از بین قالب های متنوع موجود انتخاب کند. همه قالب ها بر روی اکثر مرورگرها بهینه شده و در حالت مناسب و سریع ترین زمان ممکن لود می شوند.

  • آموزش های ویدئویی به زبان فارسی

آموزش های کامل و جامع به زبان فارسی به مدیر سایت این امکان را می دهد تا  بدون نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی در مورد طراحی سایت، با ورود به بخش مدیریت سایت از طریق هر کامپیوتر متصل به اینترنت نسبت به افزودن محتوای جدید و یا ایجاد تغییرات و ویرایش در اطلاعات قبلی در سایت خود اقدام نماید.

  • پشتیبانی آنلاین

این امکان فراهم شده تا در صورت مواجه با هرگونه مشکلی در حین کار با بخش مدیریت سایت و یا کنترل پانل هاست، از طریق بخش پشتیبانی سایت مشکلات خود را مطرح نموده تا نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

  • آماده سازی سریع وب سایت

دامنه و هاست وب سایت یکروز پس از سفارش بسته فعال شده و ایمیل های وب سایت نیز قابل استفاده خواهند بود. برای نصب قالب و ایجاد صفحات و ورود محتوا بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما در اسرع وقت انجام می گیرد.

  • آرشیو عکس طبقه بندی شده

با دسترسی به گالری تصاویر با کیفیت، شما می توانید عکس های مد نظر و لازم خود را انتخاب نموده و حتی در صورت نیاز آنها را در نرم افزارهایی مانند فتوشاپ تغییر داده و در وب سایت خود قرار داده و استفاده نمایید.

webdesign wordpress joomlaشرکت پیام آوا ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ارزان

همانگونه که در ابتدا ذکر گردید شرکت پیام آوا در رده های مختلف قیمتی طراحی وب سایت را تنظیم نموده تا هر شرکت و قشری بتواند با توجه به بودجه خود از خدمات طراحی سایت توسط پیام آوا بهره مند شده و برای خود صاحب وب سایتی گردد. از اینرو بسته ها و قالب های آماده ای جهت طراحی سایت ارزان قیمت مهیا شده است تا شرکت ها یا افرادی که تمایل به استفاده از آنها را دارند نیز بتوانند با دارا بودن وب سایتی برای خود در دنیای اینترنت حضور بیابند و برخی از این بسته های آماده نیز بنا به نیاز و درخواست مشتری قابلیت توسعه و ایجاد تغییرات را دارند.

ارائه و اجرای طراحی سایت های شکیل و زیبا و کاربرپسند و با کمترین هزینه که دارای امکانات کارآمد مناسبی بوده یکی از تخصص های شرکت طراحی سایت پیام آوا می باشد و از این طریق حضور کسب و کارهای کوچک را در دنیای اینترنت همانند بنگاه های تجاری و صنعتی بزرگ فراهم می آورد.