webdesigner

جهت طراحی وب با شماره 02166976242

webdesigner

جهت طراحی وب با شماره 02166976242

طراحی وبسایت آموزشی

طراحی سایت پوشاک و البسه نیز همگام با حضور سایر کسب و کارها در عرصه اینترنت صورت می گیرد. بدیهی است اغلب حرفه ها و صنایع برای معرفی خود و محصولات و خدماتشان به سوی فضای مجازی و اینترنتی روی آورده اند. چرا که فضای گسترده اینترنت دسترسی سریع و راحت و کم هزینه را جهت معرفی کالاها و خدمات برای مخاطبان فراهم می آورد.

اهمیت طراحی سایت پوشاک

با توجه به تولید و عرضه انبوه انواع لباس همچنین کیف و کفش و تنوع بسیار زیاد در دنیای مد و حضور برندهای مختلف در بازار و رقابت شدید و تنگاتنگ در این عرصه، نیاز تولیدکنندگان و فروشندگان به استفاده از راه های جدید و جذاب برای بازاریابی و فروش محصولات خود و پیشی گرفتن از رقبا بیش از پیش نمایان می گردد. فعالیت هزاران برند در زمینه پوشاک، کیف و کفش و نیز حضور و فعالیت صدها برند ایرانی در زمینه های مذکور دلیلی بر این مدعاست. از اینرو طراحی سایت پوشاک، طراحی  سایت کیف و کفش و یا طراحی سایت بوتیک در تبلیغ و معرفی مدل های مختلف البسه، کیف و کفش بصورت همه جانبه نقش بسزایی دارد.

طراحی وب پوشاکطراحی سایت پوشاک برای چه حرفه هایی مناسب است؟

طراحی سایت پوشاک برای تولیدکنندگان لباس های مردانه / زنانه / بچه گانه ، بنکداران ، عمده فروشان و یا خرده فروشان لباس ، فروشگاه سیسمونی ، صادرکنندگان و واردکنندگان پوشاک و بوتیک ها مناسب بوده و طراحی اینگونه سایت ها از جمله طراحی سایت البسه و پوشاک ، طراحی سایت کیف و کفش ، طراحی سایت مد و مدلینیگ همگام با آخرین تکنولوژی های روز دنیا و بهره گیری از دستاوردهای نوین فضای وب توسط پیام آوا انجام می شود.

امکانات و سرویس های طراحی سایت لباس

از جمله امکانات طراحی سایت لباس می توان موارد زیر را برشمرد که این موارد تنها بخشی از سرویس های طراحی وب سایت لباس می باشد :

۱ – طراحی صفحه درباره ما

۲ – طراحی صفحه تماس با ما

۳ – طراحی صفحه معرفی و سوابق فعالیتی واحد تولیدی یا فروشگاه

۴ – طراحی بخش محصولات و دسته بندی آنها

۵ – طراحی سیستم فروش آنلاین

۶ – طراحی پنل ارایه کد تخفیف

۷ – طراحی صفحه نمایش ویژگی های هر کدام از محصولات به همراه عکس و تصاویر آنها با ذکر مشخصاتی مانند: سایز، برند، رنگ بندی، جنس الیاف های بکار رفته و …

۸ – طراحی قسمت فروش ویژه به هنگام حراج محصولات

۸ – طراحی بخش پر فروش ها

۹ – طراحی قسمت نمایندگان فروش

پیام آوا، طراح و مجری سایت های پوشاک حرفه ای و جذاب

پیام آوا با توجه به سلیقه شما که تولیدکننده یا فروشنده پوشاک و البسه هستید و با نیازسنجی و گردآوری خواسته های شما، طراحی سایت پوشاک یا فروشگاه اینترنتی پوشاک را با گرافیک اختصاصی و عالی و کاربر پسند اجرا کرده و با دیزاین تصاویر جذاب البسه، بهترین راهکارها را برای ارایه محصولات به مشتریانتان تدبیر نموده تا مشتریان بتوانند بهترین انتخاب را انجام دهند. این امر موجب می شود که آن مشتری دوباره در ایام آتی نیز به سایت شما مراجعه نماید.

طراحی وب سایت لباسایجاد محیط مدیریت ساده برای مدیر سایت این امکان را فراهم می کند که او بتواند براحتی نسبت به بروزرسانی سایت خود اقدام نموده و محصولات جدید را به همراه مشخصات آنها بر روی سایت جهت نمایش به کاربران و مشتریان بارگزاری نماید.

پیام آوا بر این مهم آگاه است که تعداد تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشاک متعدد بوده و از اینرو اغلب آنها نیز ممکن است در فضای مجازی و اینترنت فعالیت داشته باشند، لذا شرکت طراحی سایت پیام آوا سایت پوشاک شما را به گونه ای اجرا می نماید که بر پایه اصول و تکنیک های بهینه سازی سایت (سئو) بنا نهاده شده تا به مرور زمان و فعالیتتان، وب سایت شما در رقابت با وب سایت همصنفان در رتبه های بالای گوگل قرار گرفته و در جستجوی نتایج کلمات مربوط به پوشاک که توسط کاربران انجام می گیرد ، سایت شما همیشه در معرض دید آنها بوده و از این طریق بر تعداد بازدیدکنندگان سایت افزوده گردد.

نکته مهمی که در طراحی اینگونه سایت ها مد نظر قرار گرفته شده سرعت بالای لود صفحات سایت می باشد، چرا که سرعت پایین لود صفحات موجب حوصله بَری کاربر شده و احتمال اینکه وب سایت را بزودی ترک نماید وجود دارد. لذا پیام آوا با بکارگیری سرورهای قدرتمند با پهنای باند زیاد، حذف موارد زاید از صفحات، استفاده از شبکه تحویل محتوا، رعایت استانداردها و فناوری آژاکس و نکات فنی دیگر افزایش سرعت لود صفحات سایت شما را فراهم می آورد.


وبسایت خودرو

طراحی سایت خودرو برای مشاغل و حرفه هایی مانند نمایشگاه ها و بنگاه های خودرو، نمایندگی ها، مکانیک ها، قطعه سازان، لوازم یدکی و اسپورت خودرو مناسب است.بیش از صد نوع صنعت و صنف با خودرو مرتبط می باشند: خودرو سازان، تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی، روغن موتور، تایر، نمایندگی های فروش و … از همین رو طراحی سایت خودرو دامنه گسترده و متنوعی از انواع طراحی سایت ها برای هر کدام از مشاغل مرتبط با خودرو را شامل می گردد.

طراحی سایت خودرو با نگاهی به صنعت خودرو

صنعت خودرو در جهان بعد از صنعت پتروشیمی و گاه همپای آن یکی از صنایع مهم و کلیدی در جهان محسوب می گردد. روز به روز خطوط خودرو سازی و همچنین لوازم جانبی و یدکی آن پیشرفت های قابل چشمگیری داشته است. به گونه ای که همواره شاهد نوآوری ها و فناوری های جدید در این عرصه هستیم.

صنعت خودرو یکی از صنایع پُر رونق در دنیا می باشد. امروزه سازندگان و فروشندگان خودرو، لوازم یدکی و قطعات جهت فروش و عرضه خدمات خود به عرصه ی اینترنت روی آورده اند و برای تبلیغات محصولات خود دست به طراحی سایت زده اند.

وب سایت خودرو می تواند دارای قسمت هایی من جمله : اطلاعات خودرو، خرید و فروش خودرو (نیازمندی ها)، معرفی و عرضه آخرین قطعات و لوازم یدکی تولیدی برای خودروها و نحوه کارکرد آنها باشد.

طراحی وب سایت ماشین

طراحی وب سایت خرید خودرو ،  طراحی سایت معاوضه خودرو ، طراحی سایت لوازم اسپورت خودرو ، طراحی وب سایت نمایشگاه خودرو ، طراحی سایت فروش خودرو ، طراحی سایت قطعات و لوازم یدکی خودرو ، طراحی سایت اطلاعات فنی ، طراحی سایت قیمت خودرو همگی می توانند در حیطه طراحی سایت ماشین اجرا و پیاده سازی گردند.

طراحی وب سایت های خرید و فروش ماشین

وب سایت های خرید و فروش اینترنتی خودرو به منزله  نمایشگاه های آنلاین می باشند که خریداران را به فروشندگان معرفی می نمایند. خریداران می توانند با یک جستجوی کوتاه در این وب سایت ها خودروهای فروشی مورد نظر خود را بیابند و جهت خرید خودرو با فروشندگان تماس بگیرند. اطلاع از آخرین قیمت ها، مشاوره آنلاین و آشنایی با مشخصات فنی خودروهای موجود و بسیاری امکانات مفید دیگراز جمله سرویس های اینگونه سایت ها می باشد. بایستی این را مد نظر قرار داد که افراد با مراجعه به اینگونه سایت ها حتی اگر خودرویی را بصورت آنلاین نخرند برای مطلع شدن از قیمت و نیز آگاهی از اطلاعات فنی خودرو، کاربر سایت های نمایشگاه آنلاین خواهند شد.

امکانات ارایه شده در طراحی  وب سایت خودرو

۱- بخش درباره ما

شرح لازم در مورد سوابق کار و همچنین کلیات خدماتی که ارایه می دهید و همچنین قطعات و یا برندهای خودروهایی که شما نمایندگی آن می باشید در این بخش ارایه می شود.

 ۲ – طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس و شماره و آدرس نمایشگاه، فروشگاه یا شرکت شما در این صفحه قرار می گیرد.

۳ – طراحی صفحه تصاویر و توضیحات خودرو

در این بخش محصولات شرکت خودروسازی با عکس های متنوع از زوایای مختلف همراه با توضیحات کامل از امکانات و ویژگی های ظاهری و رفاهی و همچنین مشخصات فنی خودرو به کاربران معرفی می شود. در صورتی که از طریق توضیحات و معرفی محصول، تمام سوالات یک مشتری پاسخ داده شود و همچنین معایب و مزایای یک خودرو بطور کامل به مشتری منتقل گردد و امکان مقایسه ی خودروها با یکدیگر در وب سایت ایجاد گردد، می توان در ترغیب مشتری نسبت به خرید یک خودرو گام برداشت و یا حتی اکثریت مشتریان را نسبت به خرید یک خودرو خاص ترغیب نمود. همچنین می توان قابلیت هایی از جمله خرید اینترنتی برای محصولات خود را در طراحی سایت در نظر گرفت و باعث سهولت حال مشتریان گردید.

همچنین در طراحی سایت لوازم اسپورت خودرو و یا طراحی قطعات و لوازم یدکی خودرو، تصاویر مربوطه به همراه بیان ویژگی ها و مزایا در صفحه محصولات نمایانده می شود.

طراحی سایت خرید و فروش خودرو۴ – طراحی صفحه اخبار

درج خبرهای تازه ترین اتومبیل های شرکت های مختلف، فناوری های جدید در صنعت خودرو و همچنین رویدادهای صنعت خودرو، همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و داخلی خودرو با استقبال بازدیدکنندگان مواجه خواهد شد.

۴- طراحی صفحه مقالات

مطالبی با موضوعات جذاب مانند آموزش نحوه انتخاب خودروی مناسب، روش های نگهداری از اتومبیل، معرفی آپشن های جدید، تاریخچه برندهای خودرو و مقالاتی از این قبیل در ترغیب و جذب کاربران مهم است.

۵- طراحی صفحه گالری

بخش گالری به منظور نمایش تصاویر و جزئیات خودروهای موجود طراحی و پیاده سازی می شود.

 ۶- طراحی سایت خودرو فروش آنلاین

در این قسمت سیستمی طراحی و پیاده سازی شده تا مشتریان با انتخاب خودرو به همراه ویژگی های مورد نظر مانند رنگ و یا انتخاب قطعه یا لوازم یدکی مورد نیاز خود و با پرداخت مبلغ از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت نسبت به خرید اقدام نمایند.

۷- سیستم ارسال پیامک

طراحی و پیاده سازی سیستم اس ام اس هم برای آگهی دهندگان و نیز اطلاع رسانی در مورد محصولات جدید و هم برای اعضای وب سایت برای دادن اخبار جدید به آنها انجام می گیرد.

۸- طراحی صفحه محبوب ترین ها

در این صفحه پُر فروش ترین و محبوب ترین خودروها برای کاربران بصورت برجسته تری به نمایش در می آید.

وب سایت اتومبیلچرا طراحی سایت خودرو را به پیام آوا بسپاریم؟

پیام آوا با طراحی سایت خودرو، طراحی سایت خرید و فروش خودرو بصورت آنلاین و بهینه سازی آن در موتورهای جستجو مانند گوگل بازدیدکنندگان بسیاری را برای سایت شما جمع خواهد نمود و این امر علاوه بر آنکه موجب رونق کسب و کار شما خواهد گردید از طریق افزایش بازدیدگنندگان و افزایش رتبه وب سایت، بسیاری از شرکت ها خواهان انجام تبلیغات گسترده در وب سایت شما خواهند بود و این مورد تنها می تواند سود قابل توجهی را نصیب شما گرداند.

پیام آوا با طراحی سایت کاربر پسند و با ظاهری چشمگیر و همچنین امکان بروز رسانی آن موجب می گردد تا سایت شما همیشه فعال و در معرض دید بوده و نسبت به رقبا از جایگاه بالاتری برخوردار باشد.


Web design training

طراحی سایت آموزشی و یا طراحی سایت آموزشگاهی برای ارایه خدمات آموزشی مختلف اجرا و انجام می گیرد. امروزه آموزش بعنوان مقوله مهمی در توسعه و رشد و شکوفایی جوامع بشری و دستیابی آنها به مدارج بالا و نائل شدن به سطح زندگی مطلوب و ایده آل شناخته شده است. لذا طراحی سایت آموزشی برای عرضه آموزش های مختلف به مخاطبان خارج از شکل های سنتی آن مورد توجه قرار گرفته است.

طراحی وب سایت آموزشی

آموزشگاه ها در هر زمینه فعالیتی که باشند، از مهدکودک ها گرفته تا مدارس و دبیرستان ها و آموزش های دانشگاهی و همچنین آموزش های عالی و  تکمیلی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای مانند آموزشگاه های آشپزی، مراکز ارایه دهنده آموزش های تعمیرات لوازم صوتی و تصویری یا تعمیرات خودرو و …. آموزشگاه های هنری و صدها طیف گسترده آموزشگاهی به حتم جهت معرفی کلاس ها، اساتید و امکانات و خدمات آموزشی خود نیاز به وبسایت دارند. طراحی وب سایت آموزشگاه بهترین راهکار است که می تواند معرف سوابق و فعالیت ها و مزایای آموزشگاه در بین رقبا باشد. مخصوصا اینکه امروزه اکثر مردم بویژه افرادی که اهل علم اندوزی و آموزش هستند، برای تحقیق و کسب اطلاعات و در نهایت تصمیم گیری بیشتر از اینترنت و جستجوهای اینترنتی استفاده می نمایند. بنابراین وبسایت آموزشگاهی که بصورت حرفه ای و مطلوب طراحی و مدیریت شده باشد و علی الخصوص در نتایج جستجوی کاربران در گوگل جایگاه مناسبی یافته باشد، می تواند نقش بسزایی در جذب مشتریان آموزشگاه ایفا کند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، طراحی سایت آموزشگاه باید آنگونه سیستماتیک باشد که متعلمان و فراگیران کنونی آموزشگاه و حتی فارغ التحصیلان آن نیز همچنان بتوانند از طریق وب سایت با آموزشگاه در ارتباط و تعامل باشند و از محتوا و امکانات آن استفاده نمایند.

با در نظر گیری مطالب فوق مجموعه ای از ساخت و طراحی سایت همچون: طراحی سایت آموزش آنلاین، طراحی سایت مدارس، طراحی سایت دانشگاه، طراحی سایت آموزشگاه های فنی و حرفه ای، طراحی سایت مراکز علمی جزو مقوله ساخت و اجرای طراحی سایت آموزشی محسوب می گردند.

سایت آموزشگاه های زبان

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت آموزشگاهی

یک وب سایت آموزشگاهی که برای معرفی خدمات و پتانسیل های موجود خود و همچنین ثبت نام آنلاین، برگزاری دوره های آموزشی و … صورت می گیرد بایستی مجهز به ابزارها و امکاناتی باشد تا اهداف خود را دنبال نماید، از جمله اینها عبارتند از:

۱ – تاریخچه آموزشگاه

پیشینه تاسیس آموزشگاه، رزومه و سطح آموزش ها و مهارت هایی که در آموزشگاه تعیلم داده می شود و نیز گواهینامه ها و مدارج کسب شده در این قسمت ذکر می شود.

۲ – طراحی صفحه اخبار

اخبار آموزشگاه و یا سایر اخبار مرتبط در حوزه آموزش به اطلاع مخاطبان می رسد.

۳- طراحی بخش دوره های آموزشی

دوره ها و کلاس های در حال برگزاری و دوره های آموزشی آتی و همچنین تفصیل دوره های آموزشی نظیر سرفصل مطالب دروس، اهمیت و ضرورت دوره، نتایج و دستاوردهای دوره های آموزشی از اهم موضوعاتی است که در این صفحه به آنها پرداخته می شود.

۴ – طراحی صفحه معرفی اساتید و مربیان

۵ – بخش شرایط ثبت نام

قوانین و شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان در اینجا بطور تفصیل توضیح داده می شود.

۶- برنامه زمان بندی کلاس ها

برنامه و جدول زمانی ایام و ساعات شروع و پایان کلاس ها و همچنین محل برگزاری در این قسمت درج می گردد.

۷ – طراحی سیستم ثبت نام

ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی فراهم شده که متقاضی پس از مطالعه شرایط ثبت نام و راهنمای ثبت نام با انتخاب واحدهای درسی یا آموزشی مورد نظر نسبت به پرداخت صورتحاسب از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت اقدام می کند.

۸ – معرفی کتاب ها و جزوات آموزشی

اطلاع رسانی و شناساندن کتب و منابع کمک آموزشی و جزوات مورد استفاده در آموزشگاه و همچنین قسمت فروش کتاب ها و جزوات و سایر وسایل کمک آموزشی از امکانات کاربردی وب سایت آموزشگاه می باشد.

۹ – طراحی قسمت صدور مدارک

این بخش برای کارت آزمون، صدور کارنامه و اعلام نتایج و … در نظر گرفته شده است.

۱۰ – طراحی صفحه ویدیوهای آموزشی

ارایه فیلم های آموزشی، ویدئوها از بخش های مهم و نکات کلیدی دوره های آموزشی گنجینه وب سایت آموزشگاهی می باشد.

۱۱ – ساخت گالری

تصاویری از امکانات  فعالیت های مختلف آموزشگاه مانند برگزاری همایش، سخنرانی، کلاس های متداول و ….

۱۲ – طراحی انجمن گفتگو

این انجمن برای تبادل نظر و گفتگوی آنلاین یا آفلاین و تعامل فراگیران آموزشگاه با همدیگر و پرسش و پاسخ فراگیران و اساتید در ساختار طراحی سایت آموزشی گنجانده شده است.

۱۳ – طراحی صفحه نظرات

امکان درج نظرات فراگیران و کاربران در مورد آموزشگاه و دوره های آموزشی، اساتید و انتقادات و پیشنهادات آنها جهت تسری بهبود کیفیت آموزش ها از کاربردهای این صفحه است.

۱۴ – امکانات دیگر

بخش بانک سوالات، دانلود پاورپوینت، منوآل و راهنماها از دیگر امکاناتی است که می توان در سایت آموزشگاه آنها را پیاده سازی کرد.

طراحی سایت آموزشی عامل موفقیت کاربرانمعیارهای پیام آوا برای طراحی سایت آموزشی

اولین معیار پیام آوا اینست که  قالب وب سایت و گرافیک آن با توجه به موضوع آن باید به شکلی صحیح و حرفه ای کار شود. مخاطبین و بازدیدکنندگان سایت آموزشی بایستی مطالب را بطور واضح در سایت مشاهده نمایند. یک وب سایت ضعیف و معمولی می تواند به آسانی کاربران را فراری دهد. پس طراحی سایت آموزشی باید به درستی و رعایت اصول سایت های آموزشی انجام گیرد تا کاربرانی که وارد سایت شده اند شیفته و جذب آن شوند.

معیار بعدی پیام آوا توجه به این نکته است که در صورت عدم وجود مخاطب برای یک وب سایت آموزشی، برای گردآوری مخاطبان به شکل هدفمند و جامع ، لازمه اش این است که سایت آموزشگاهی، قدرتمند در موتور جستجوگر گوگل ظاهر شود. در صورتی که وب سایت بتواند در کلمات کلیدی و هدف خود در نتایج گوگل رتبه ی بالایی کسب کند، می تواند به نتیجه ی خود به سهولت و بدون کمترین هزینه ای برسد. این کار با داشتن وب سایت حرفه ای و طراحی بر اساس سئو و موتورهای جستجوگر و تکنیک های اجرایی سئو توسط طراحان حرفه ای پیام آوا امکان پذیر است. بارزترین تخصص شرکت طراحی سایت پیام آوا، طراحی سایت بر مبنای جدیدترین الگوریتم های گوگل می باشد.


طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی بر مبنای استراتژی و اهداف پیش روی واحد صنعتی و کارخانه شما بنا نهاده شده است. به گونه ای که همراستا با فعالیت شما، در عرصه پهناور اینترنت نیز وب سایتتان در جهت ارایه خدمات افزون تر و بهتر به مشتریان و نیز معرفی همه جانبه محصولات تولیدی به کسانی که هنوز شما را نمی شناسند و در نهایت فروش بیشتر رخ می گشاید.

همیشه به این نکته توجه داشته باشید که طراحی سایت صنعتی، معیارهای موفقیت در بازار از جمله سرعت افزایش مشتریان، بالا رفتن درصد انتخاب کالای تولیدی شما از میان کالای تولیدی مشابه دیگر شرکت ها، افزایش میزان شهرت و وسعت جغرافیایی توزیع کالا را بصورت یکجا نصیبتان خواهد نمود.

طراحی سایت صنعتی و شیوه های نوین فروش

در گذشته به دلیل کم بودن تعداد تولیدکنندگان و فروشندگان یک محصول، مقوله فروش به راحتی انجام می گرفت چرا که مشتریان در میان انبوه محصولات مشابه و برندهای مختلف سر در گم نبودند و گاه به زعم خود و گاه در مواردی از طریق تبلیغات شفاهی، کالایی را برگزیده و می خریدند.

رفته رفته با پیشرفت تجهیزات صنعتی و افزوده شدن تعداد تولیدکنندگان ، رقابت بین آنها بوجود آمده و کار خریداران نیز مشکل شد چرا که بایستی از بین انبوه برندهای یک کالای مشابه، یکی را برگزینند از اینرو امر تبلیغات و بازاریابی نیز شکل های متنوعی به خود گرفت.

بازاریابی از طریق رسانه های مکتوب و صوتی و تصویری، بازاریابی حضوری، بازاریابی مویرگی همه و همه تاکتیک هایی بودند که در امر تجارت بکار گرفته شدند تا میزان فروش را بالا ببرند.

هم اینک در قرن حاضر تار و پودهای تجارت و بازاریابی به شکل سنتی از هم گسیخته و تجارت و کسب و کار از حصار زمان و مکان در آمده و این با فناوری اطلاعات و صنعت آی تی میسر شده است.

طراحی وب سایت صنعتی ، حضور همیشگی واحد تولیدی را در بین مشتریان فراهم می سازد و ارایه آگاهی در مورد محصولات پیشین و معرفی محصولات جدید را به سرعت تسرّی می بخشد و بازاریابی اینترنتی را به منصه ظهور می نشاند.

طراحی سایت صنعتی عامل موثر در فروشاجزای ساختار طراحی سایت صنعتی

از قسمت های مختلف که در طراحی سایت صنعتی لحاظ و در سایت پیاده سازی می گردد می توان موارد ذیل را برشمرد، البته ناگفته نماند که این موارد بصورت کلی بوده و با توجه به زمینه فعالیت هر شرکت یا کارخانه صنعتی، اجزای دیگری نیز قابل افزوده شدن می باشد :

۱ )  تاریخچه و معرفی کارخانه یا واحد صنعتی

۲ )  معرفی خدمات

۳ ) استانداردها و گواهینانمه و سرتیفکت های کسب شده

۴ )  بخش محصولات به همراه تصاویر و مشخصات  فنی و ویژگی های آنها

۵ ) طبقه بندی کالاها و زیرشاخه بندی آنها

۶ ) نمایش محصولات مشابه و مقایسه آنها

۷ ) اطلاعات تماس و آدرس شرکت

۸ ) مقالات و اخبار مرتبط با فعالیت شرکت

۹ )  لیست نمایندگی ها و خدمات پس از فروش محصولات

۱۰) گالری تصاویر و ویدئو برای نمایش بخش های مختلف کارخانه و خطوط تولید

۱۱) معرفی پروژه های در دست اجرا و معرفی پروژه ها و محصولات آینده

۱۲) سیستم باشگاه مشتریان و هواداران

۱۳) بخش ارتباط با مشتریان و نظر سنجی از مشتریان

۱۴) ارایه سرویس  پشتیبانی آنلاین به خریداران

طراحی سایت صنعتی و صادرات

وجود مزیت ها و پتانسیل های صنعتی و تولیدی کشورمان اعم از وجود گروه های صنعتی بزرگ و کوچک، صنایع نفت و گاز، معادن، صنایع غذایی و آشامیدنی، قطعه و مجموعه سازی خودرو، صنعت کشاورزی و شیلات، چرم ، صنایع دستی و … همه موجب شده اند تا ایران از نظر صنعتی رتبه سی و پنجم جهان را به خود اختصاص دهد.

برای بهره گیری از از این ظرفیت های موجود و همچنین راهیابی بیشتر به بازرهای جهانی و رونق صادرات، بایستی همگام با شیوه های جدید فروش و صادرات دیگر کشورها گام برداشت. از اینرو طراحی وب سایت صنعتی چند زبانه برای معرفی کالاها و محصولات به بازار کشورهای همسایه و اروپایی و ایجاد بستر فروش آنلاین برای آنها امری لازم و اجتناب ناپذیر است چرا که با داشتن پایگاهی منسجم در جهان اینترنت، علاوه بر بالا رفتن وجهه صنعتی کشورمان گام های رشد و شکوفایی و توسعه کارخانجات و واحدهای تولیدی کشور نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

پیام آوا، پیشتاز در طراحی و اجرای وب سایت های صنعتی و کارخانجات

پیام آوا با به پشتوانه دانش و تجربه ی کارشناسان و برنامه نویسان خود، خواسته ها و نیازهای کارخانجات و شرکت های تولیدی و گروه های صنعتی  را شناسایی نموده و با توجه به نوع فعالیت آنها و همگام با اهداف آنها، اقدام به اجرا و پیاده سازی وب سایت های کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی نموده و با بهینه سازی و افزایش رتبه و جایگاه ها اینگونه سایت ها در موتورهای جستجوگر همچون گوگل ، افتخار همکاری با شرکت های صنعتی و تولیدی بزرگ را دارد. لذا جهت مشاوره و  برخورداری از یک سایت صنعتی حرفه ای با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی وب سایت صنعتی  شرکت پیام صادرات – شرکت نفت فلات قاره ایران – بازرگانی بین المللی ایدرو – شرکت کرمان موتور – شرکت آلمینیوم المهدی هرمزال – گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز – شرکت خودرو سازی کارمانیا – صنایع غذایی بهروز – شرکت دنون سحر(دنت) – کوشا معدن – شرکت ایر تویوتا – صنایع چوب و کاغذ ایران – صنایع غذایی دانشگاه آزاد ورامین – شرکت جیلران موتور – شرکت توسعه کارگزاری عظیم خودرو و … از جمله پروژه های طراحی سایت صنعتی است که شرکت پیام آوا آنها را اجرا و پیاده سازی نموده است.

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت (SEO) در واقع به معنی انجام تمام فرایندهای برنامه نویسی ، محتوای سایت و عوامل خارجی است که در جهت افزایش بازدیدکننده وب سایت یا افزایش ترافیک انجام میشود تا نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند. در کلیه پروژهای طراحی سایت اختصاصی پیام آوا بهینه سازی برای گوگل انچام می شوند.

سئو سایت

با توجه به اینکه امروزه گوگل جزو برترین موتورهای جستجو محسوب میشود. بیش از ۸۰ درصد کاربران اینترنتی گوگل را مطمئن ترین راه برای بدست اوردن پاسخ خود در فضای اینترنت قلمداد میکنند بهمین ترتیب اکثر مدیران وب سایت ها بدنبال راهی برای کسب رتبه نخست در گوگل هستند زیرا کسب رتبه در این موتور جستجور به معنی رونق تجارت انهاست. عوامل بسیاری در بهبود وضعیت سایت شما تاثیر دارد که میتوان به دو دسته عوامل داخلی و خارجی اشاره کرد. عوامل داخلی شامل رعایت اصول سئو در کدنویسی قالب ، درج محتوا با توجه به پریود زمانی مشخص و  سرعت بارگداری سایت… بنابراین برای قرار گرفتن در رتبهای بالا انجام تمام این مراحل حیاتی است.

بطور کل میتوان سئو را فرایندی برای بهبود عملکرد سایت براساس استاندارد های موتورهای جستجو نامید که برای جذب بازدیدکنندگان انجام میگیرد. همچنین میتوان با از بین بردن مشکلات کد نویسی و قالب سایت و کلمات بکار رفته در متن و محتوا و تا لینک های ورودی به سایت شما به نتیجه دلخواه رسید.

هدف از سئو

هدف از بهینه سازی سایت مطلوب نشان دادن صفحات سایت برای ربات های گوگل است که در وحله اول به سادگی بتوانند به تمامی بخش های سایت دسترسی داشته باشند و در مراحل بعد محتوای یونیک یا اختصاصی را به بانک اطلاعاتی خود بی افزاید که این امر باعث میشود گوگل سایت شما را در رنکینگ خود قرار دهد اما قرار گرفتن در رتبه های نخست با تکنیک های اعتبار سنجی گوگل سر و کار دارد که میتوانید با ارتقای امتیاز دامنه در رتبه اول گوگل قرار گیرید.بنابراین سیل عظیمی از متقاضیان کالاها و خدمات شما به سایت شما هجوم خواهند اورد که باعث بازدهی پیش از پیش کسب و کار شما خواهد شد چرا که ما اعتقاد داریم با رعایت اصول کسب و کار خود  ۵۰ درصد از افراد که از طریق گوگل وارد وب سایت شما میشود بدون شک مشتری شما خواهند شد.

سئو وب سایتچرا پیام آوا را برای بهینه سازی وبسایت انتخاب کنیم

پیام آوا پردازش با بیش از ده سال تجربه و متخصصینی با مدارک معتبر آکادمیک  در سطوح کارشناسی ارشد از برترین دانشگاها و اشنایی کامل با استانداردها و الگوریتم های گوگل با کیفیت ترین و تخصصی ترین خدمات بهینه سازی و سئو را به طیف گسترده کاربران خود ارائه خواهد داد. مجموعه پیام آوا با مشاوره رایگان و انالیز وب سایت مورد نظر و بررسی کلمات کلیدی هدفمند با بازدهی بالا قدمی نو را برای تجارت شما به ارمغان خواهد اورد.

ساختار خدمات بهینه سازی پیام آوا بر اساس راهنما و تکنیک های رسمی گوگل تعیین میشود. این ساختار شامل چارت بخصوصی است که کارشناسان ما را ملزم به یاری رساندن در دراز مدت به کاربران میکند که این موضوع باعث میشود وب سایت هایی که از طریق پیام آوا پردازش سئو شده اند در دراز مدت بیشترین بازدهی را در زمینه کاری خود کسب کند. نمونه کارهای پیام آوا مهر رضایت کاربران در بهینه سازی سایت است که میتوانید از طریق همین صفحه مشاهده فرمایید.

خدمات بهینه سازی سایت پیام آوا

مراحل خدمات پیام آوا مستلزم بررسی وضعیت سایت و تحلیل رقبای شماست که میتوان راهکار علمی و قابل اندازه گیری ارائه نمود که خدمات شامل

  • بررسی سایت و مشکلات ساختاری و کدنویسی قالب و راهکارهای تخصصی
  • تحلیل رتبه رقبا در موتور جستجو
  • مشاوره تولید محتوا و اموزش اصول مقاله نویسی
  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب با بازدهی بالا
  • رعایت تکنیک های سئو جهت افزایش CTR و رنکینگ
  • نحلیل و بررسی بهبود نرخ تبدیل سایت
  • بهبود رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل
  • نیزوی انسانی زبده جهت شبکه سازی محتوا و شبکه های اجتماعی

عامل اصلی موفقیت یک وب سایت کسب رتبه اول در گوگل است که باعث رشد فروش ارتقای تجارت میشود. چنانچه وب سایت شما با مشکلات افت رتبه یا قرار نگرفتن در صفحات اول گوگل روبه است میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم جهت توسعه و پیشرفت وب سایت شما ارائه دهند.