webdesigner

جهت طراحی وب با شماره 02166976242

webdesigner

جهت طراحی وب با شماره 02166976242

طراحی سایت حقوقی

با طراحی سایت وکلا و یا طراحی وب سایت موسسات حقوقی اینگونه سایت ها می توانند مورد استقبال و استفاده مردم قرار گیرند و از سویی دیگر نیز منافع بیشماری را منتفع وکلا یا مدیران موسسات حقوقی نماید.

اهمیت طراحی سایت حقوقی

اکثر مردم در طول زندگی، شاید با مسایل حقوقی مواجه شده و نیاز به مشاوره و یاری جستن از وکیل خُبره داشته باشند.

حجم انبوه خواسته ها، شکایات و نیازهای حقوقی مردم و وجود پرونده های متعدد حقوقی، مسایل مربوط به کار و بیمه، ازدواج و طلاق، پرونده های کیفری، مالی، تنظیم قراردادها و … موجب شده اند که وکلا و موسسات حقوقی برای پاسخگویی سریع تر به درخواست ها و نیازهای مردم برای خود وب سایتی داشته باشند و از این طریق به مخاطبانشان خدمات مطلوبی ارایه دهند.

از آنجایی که اغلب مردم برای رفع مشکلات حقوقی خود به همه قوانین اطلاع و اشرافیّت ندارند لذا برای حل و فصل مسایل حقوقی خود و دستیابی به راهکارهای قانونی به وکلا یا موسسات حقوقی مراجعه می کنند.

طراحی سایت وکیل در امر ایجاد ارتباط بین مردم و وکلا روشی سریع و راهی مناسب است چرا که مراجعان می توانند مسایلی که بدون مراجعه حضوری قابل حل است از طریق وب سایت وکیل بصورت آنلاین حل نموده و در صورت نیاز به مراجعه حضوری، ابتدا برای گرفتن وقت و رزو از طریق وب سایت اقدام نمایند که در کل از اتلاف وقت و انرژی ارباب رجوع ها بطور چشمگیری کاسته خواهد شد.

طراحی سایت وکیلخدمات و امکانات طراحی سایت حقوقی

۱ – طراحی صفحه درباه ما

در این قسمت رزومه وکیل و یا سوابق کاری و فعالیت موسسه حقوقی بطور مشروح توضیح داده می شود.

۲- طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس همچون آدرس و تلفن و ایمیل در این بخش جایگذاری می گردد.

۳-  طراحی صفحه خدمات

کلیه خدماتی که موسسه حقوقی یا وکیل به آنها می پردازد در این قسمت بیان می شود ، مواردی همچون پرونده های مالی، تنظیم قرارداد کار، موارد مربوط به بیمه، چک های برگشتی و …

۴ – طراحی بخش اخبار و مقالات

مطالب و اخبار حقوقی که با قوانین ارتباط دارند در این بخش درج می گردد. قوانین جدید در این قسمت به اطلاع مخاطبان سایت می رسد و در صورت تغییر یا حذف و اضافه شدن بند و تبصره های قوانین، مطالب مربوطه در سایت نیز به تبع آنها بروز رسانی می شود.

۵ – طراحی صفحه مشاوره

بخش مشاوره از مهمترین قسمت های طراحی وب سایت وکلا یا طراحی سایت حقوقی است که این سیستم برای ارایه مشاوره در زمینه های حقوقی مثل : موارد مربوط به ازدواج و طلاق، روابط کار، تهیه و تنظیم قراردادها و عقد قعود و … پیاده سازی شده و ارباب رجوع می تواند از طریق آنلاین نسبت به رزرو وقت اقدام نماید. در صورتی که مشکل وی از طریق غیر حضوری قابل حل باشد، مورد خود را در این قسمت مطرح ساخته و بعد از واریز مبلغ تعیین شده، کارشناس یا وکیل مربوطه پاسخ و راهنمایی لازم را از طریق فرستادن ایمیل به شخص یا تماس با وی انجام می دهد.

۶ – طراحی صفحه پیگیری

در طراحی سایت حقوقی یا طراحی سایت وکیل قسمتی برای پیگیری پرونده ها در نظر گرفته شده است تا کاربران از طریق وارد نمودن اطلاعات پرونده خود، از روند کار پرونده و اینکه در چه مرحله ای قرار دارد مطلع گردند.

7 – طراحی صفحات پرداخت آنلاین

از طریق ایجاد صفحات پرداخت آنلاین و نیز تعبیه درگاه بانکی در طراحی سایت وکلا یا طراحی سایت حقوقی، کاربر می تواند براحتی جهت اخذ رزرو یا مشاوره غیر حضوری مبلغ مربوطه را واریز نماید.


Website Design Publishing

بازار کتاب دنیای شلوغ و پُر چالشی است و در این شلوغ بازار هر ناشری با طراحی سایت انتشارات مختص خود می تواند به بخشی از این نابسامانی ها خاتمه دهد.برایتان ممکن است اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک کتابی بگردید و پس از صرف زمان و هزینه های زیاد آنرا بدست آورید و شاید گاهی هم از یافتن آن نا امید گردید. مژده ما به کتابدوستان، مولفان و پژوهشگران، دانشجویان و دانش پژوهان اینست که طراحی وب سایت انتشارات اغلب مشکلات مربوط در حوزه کتاب و نشر را از میان می برد.

چرا طراحی وب سایت انتشارات ؟

از آنجایی که امروزه بکارگیری گوشی های اندروید و هوشمند در بین آحاد جامعه رواج و محبوبیت یافته و دسترسی بی وقفه و راحت  به اینترنت  برای عموم از این طریق میسر شده است لذا رغبت مردم برای مطالعه نسخه های الکترونیکی کُتب و مطالعه آنها بر روی گوشی، لب تاپ یا تبلت بیشتر شده است؛ هر چند که کتاب های چاپی کاغذی نیز همچنان مشتریان خاص خود را دارند.

با توجه به آنچه ذکر شد طراحی وب سایت انتشارات برای تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان که هر کدام سلیقه مختص خود را دارند برای رونق بخشیدن به کسب و کار ناشران و همینگونه ارایه خدمات بصورت آسان و سریع به مشتریان راهگشا می باشد.

طراحی سایت انشتارات میتواند به رشد فروش انتشاراتیها کمک کندسودمندی و فواید طراحی وب سایت انتشارات

مهمترین اصل برای یک ناشر شناساندن و اطلاع رسانی در مورد کتاب های تازه منتشر شده، کُتب در دست انتشار و کتاب های پُر فروش می باشد. ارایه این خیل عظیم اطلاعات برای جذب وسیع مخاطبان، فضا و عرصه ی بیشتر و نامحدودی را می طلبد که فضای اینترنت این امکان را در اختیار ناشران قرار می دهد. بدین سبب داشتن یک وب سایت انتشارات مهمترین اولویت برای ناشران می باشد.

طراحی سایت انتشارات موجب می گردد که مخاطبان براحتی کتاب مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن یافته و نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایند و رونق فعالیت ناشران و مولفان نیز فراهم گردد؛ بدین منوال بدلیل اینکه اینترنت براحتی در دسترس همگان می باشد، طراحی وب سایت انتشاراتی موجب ترغیب و گرایش آحاد جامعه به فرهنگ کتابخوانی شده و کار نویسندگان و ناشران به تعالی می گراید.

بخش های مختلف طراحی سایت انتشارات

از مهمترین قسمت های مختلف طراحی وب سایت انتشارات بطور کلی سرویس های زیر را بیان می کنیم :

۱ – طراحی صفحه رزومه برای معرفی سوابق کاری و فعالیتی ناشر

۲ – طراحی قسمت تماس با ما

۲- طراحی صفحه عضویت کاربران

۳ – طراحی صفحه فروش اینترنتی که کاربر بعد از عضو شدن در سایت و سفارش کتاب مورد نظر خود و پرداخت مبلغ آن، کتاب از طریق پست به آدرس وی ارسال می گردد.

۴ – طراحی صفحه فروش آنلاین کُتب، کاربر پس از انتخاب و واریز مبلغ از طریق درگاه اینترنتی موجود بر روی سایت و یا پرداخت حق اشتراک بصورت ماهیانه، سالانه و … لینک دانلود کتاب بصورت فایل پی دی اف برای وی فعال می شود.

۵ – طراحی صفحه اخبار مربوط به بازار کتاب

۶- طراحی صفحه مقالات مربوط به حوزه کتاب

۷ – طراحی بخش دسته بندی کتاب های منتشره توسط انتشارات در قالب های : درسی و کمک آموزشی، رمان و داستان، علمی، مذهبی و … با توجه به زمینه کاری ناشر. و معرفی هر کدام از کتاب ها که مشخصات شناسنامه ای کتاب از جمله پدید آورنده اثر یا مترجم، سال نشر، قطع و تعداد صفحات به همراه تصویر روی جلد کتاب ذکر می گردد. همچنین در این قسمت شرح های دیگری نیز می توان ارایه داد مثلا خلاصه ای از کتاب، یا نکات بارز و قابل توجه کتاب.

۸- طراحی قسمت جستجو که مراجعان سایت از این سرویس جهت یافتن کتاب مورد نظر خود بر اساس موضوع، نویسنده یا … می توانند اقدام نمایند.

۹- طراحی سایت صفحه بیوگرافی برای ارایه زندگینامه نویسندگان و مولفان

۱۰- طراحی صفحه کتاب های پُر فروش

 ۱۱- طراحی صفحه کُتب نایاب

۱۲- طراحی بخش نظرات مخاطبان

۱۳- طراحی صفحه همکاری که در این بخش شرایط و نحوه همکاری نویسندگان و مترجمان با انتشارات شرح داده می شود.

برتری های پیام آوا برای طراحی سایت انتشارات

برخی از برتری های شرکت پیام آوا در زمینه طراحی سایت انتشارات را می توان چنین برشمرد:

گرافیک و دیزاین خاص مطابق با فضای حوزه کتاب، سرعت لود سریع صفحات، پیاده سازی سیستم جامع فروش اینترنتی و آنلاین کُتب، پیاده سازی سیستم های جستجوی پیشرفته در وب سایت های انتشاراتی، اجرا و پیاده سازی وب سایت برمبنای اصول بهینه سازی سایت.

طراحی وب سایت انتشارات علمی و فرهنگی، طراحی سایت انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله پروژه های طراحی وبسایت انتشارات توسط شرکت پیام آوا می باشد.


وبسایت طلا وجواهر

طراحی سایت طلا و جواهر درخشش مصنوعات تولیدی جواهرکاران و طلاسازان را دو صد چندان می کند.طراحی سایت زیورآلات و طراحی سایت صنایع دستی ارمغان آور بازارهای جدید برای مصنوعات جواهر و طلا و بدلیجات است. فروشندگان و سازندگان برای نمایش نمونه کارها و عرضه کالاهای گرانقیمت و هنری دیگر نگرانی نخواهند داشت چرا که طراحی سایت طلا و جواهر بعنوان پایگاه اینترنتی آنها بصورت ۲۴ ساعته همیشه در معرض دید مشتریان است.

اهمیت طراحی سایت طلا و جواهر

جواهرات رنگارنگ و قیمتی به دلیل ظاهر اغواگر و جادویی و همچنین بخاطر خواص درمانی و انرژی بخشی سنگ های قیمتی و همینگونه طلاجات از گذشته تاکنون بخاطر کمیاب بودن و جلای چشم نواز، انعطاف پذیری زیاد و مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون مورد توجه بشر بوده است. حرفه طلا کاری و جواهرسازی و فروش اینگونه اقلام از قدیم الایام تا کنون بوده و همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد.

آنچه در این میان بدیهی بنظر می رسد اینست که روش های سنتی و قدیمی برای عرضه، فروش و بازریابی جواهرات و طلاجات امروزه دیگر کارآمد نبوده و راهکارهای نوینی را می طلبد که همانا فعالیت این گروه از مشاغل در عرصه فضای اینترنت است و این فعالیت با شکل گیری و ساخت وب سایت طلا و جواهرات امکانپذیر می باشد.

سرویس های طراحی سایت طلا و جواهر

امکانات و سرویس های طراحی سایت طلا و جواهر

شرکت طراحی سایت پیام آوا با توجه به نیازهای مشتریان و نوع فعالیت همچون فروش یا تولید زیورآلات ، جواهرات و صنایع دستی بخش های متنوعی را در طراحی  سایت طلا و جوهر مد نظر قرار داده و پیاده سازی می نماید؛ بطور اعم این امکانات عبارتد از :

  • طراحی صفحه درباره ما :

سوابق فعالیت و تجارب کاری، مجوزها و مهارت های کسب شده و ویژگی های منحصر بفرد و خصوصیات محصولات شما در این قسمت برای کاربران شرح داده می شود.

  • طراحی صفحه ارتباط با ما :

آدرس و تلفن های تماس با فروشگاه یا واحد تولیدی در این صفحه مندرج می گردد.

  • طراحی صفحه محصولات :

قبل از هر چیز در این قسمت محصولات به قسمت های مختلف مانند گردنبند، دستنبد، مدال، النگو، سنگ های قیمتی، سفارشی و … تقسیم بندی گردیده و در هر دسته، عکس های جذاب مدل های مربوط به هرکدام همراه با اطلاعاتی همچون عیار، گرماژ، مواد بکار رفته، وزن و… جایگزاری شده و برای کاربران قابل مشاهده  است.

  • پیاده سازی جداول نرخ طلا و سکه :

جدول ها و یا نمودارهای لحظه ای و آنلاین قیمت سکه و طلا جهت اطلاع کاربران در وب سایت پیاده سازی می گردد.

  • طراحی صفحه خدمات :

خدمات قبل و از  پس از فروش در این قسمت بیان می گردد. خدماتی مثل: تعمیر طلاجات، جواهرات و نقره جات، انواع آبکاری و نقره کاری، سایز کردن انگشتر، کارشناسی سنگ های قیمتی و …

  • طراحی بخش گالری :

تصاویر نمونه هایی از مدل های مختلف دستنبد، گردنبد ، انگشتر و … همچنین عکس طرح های جدید جواهرات و مصنوعات طلا بصورت پُر زرق و برق در گالری به نمایش در می آید.

۷ – طراحی صفحه اخبار

درج جدیدترین اخبار مربوط به موضوعات طلا، سنگ های قیمتی و تزئینی و جواهرات، اخبار مربوط به بازار و قیمت سکه و طلا در این صفحه برای مخاطبان بسیار جذاب خواهد بود.

۸ – طراحی صفحه مقالات

مطالب آموزشی در مورد نحوه انتخاب مصنوعات طلا، نقره، جوهرات و روش های تمیز کردن و راه های نگهداری و مراقبت از آنها، مقالات تحلیلی بررسی قیمت جواهر و طلاجات در بازار، ارایه اطلاعات در مورد موزه های مهم جواهرات جهان، معرفی طراحان بزرگ و صاحب سبک، پیش بینی وضعیت خرید و فروش سکه، زیورآلات و سنگ های قیمتی در روزهای آینده موجب افزایش بازدید سایت و جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد.

۹- طراحی صفحه ضمانتنامه

این صفحه به شرایط و تاریخ صدور و اتمام گارانتی و ضمانتنامه های صادره در مورد مصنوعات طلا و جواهرات فروخته شده و نیز صدور شناسنامه معتبر برای جواهرات و سنگ های قیمتی اختصاص دارد.

۱۰ – امکانات دیگر

طراحی بخش مُدلینگ، اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی، معرفی محصولات جدید، قسمت محصولات محبوب و پُرفروش، بخش نظرسنجی، پنل ارسال پیامک، بخش تبلیغات، امکان مقایسه محصولات مشابه می تواند از بخش های دیگر ساخت وب سایت طلاجات و جواهرات باشد.

طراحی سایت موفق طلا و جواهر

پیام آوا طراح و سازنده وب سایت های پُر زرق و برق طلا و جواهرات

چشم نوازی و پُرزرق بودن طراحی سایت طلا و جواهر همانند ویترین فیزیکی مغازه و فروشگاه های عرضه کننده زیورآلات اصل مهم و اول شرکت پیام آوا در طراحی اینگونه وب سایت ها می باشد.

اصل دوم شرکت پیام آوا در پیاده سازی وب سایت زیورآلات و طراحی سایت صنایع دستی سرعت مناسب لود و بالا آمدن صفحات می باشد تا مخاطبان بتوانند براحتی به مشاهده مدل ها و مقایسه آنها با یکدیگر بپردازند.

رعایت استانداردها در ساخت سایت و اجرای اصول و تکنیک های سئو جهت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از اصول مهم دیگر پیام آوا در پیاده سازی وب سایت های طلا و جواهر می باشد.
جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات طراحی وب سایت بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


طراحی وبسایت لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی ، لوازم خانگی از جمله اقلامی است که اکثرا قیمت بالایی دارند و لذا مردم همیشه به دنبال لوازم خانگی هستند که از کیفیت بالا و عمر بیشتری برخوردار بوده و  به اصطلاح کالای بادوامی باشند. همواره دغدغه اصلی خریداران لوازم خانگی، انتخاب بهترین ها از بین گزینه های متعدد و مختلف است چرا که انتخاب از میان چندین برند یک محصول کار مشکل و زمان بَری است. بطور مثال شما اگر می خواهید یک اجاق گاز بخرید، در بازار با برندهای مختلف همچون : تکسان ، آلتون ، رز گاز ، دوو الکتریک ، بلومبرگ ، اسنوا و … مواجه خواهید شد و در انتخاب چه بسا دچار سردرگمی می گردید.

طراحی سایت لوازم خانگی اصولا در کارکرد اصلی خود به این دغدغه ی خریداران پرداخته و در راهنمایی آنها برای برگزیدن یک محصول ، کمک شایانی می کند.

ضرورت و اهمیت طراحی سایت لوازم خانگی

در انتخاب یک کالا، مؤلفه “مقایسه” همواره نقش کلیدی را دارد؛ چرا که خریدار با آشنایی و مطلع شدن از مشخصات ، ویژگی ها و قیمت هر کدام از کالاهای مشابه موجود در بازار به مقایسه آنها پرداخته و در نتیجه یکی را انتخاب می نماید ولی از آنجایی که تمامی برندهای یک محصول در یک فروشگاه عرضه نمی شود لذا خریدار باید زمان زیادی را صرف نماید تا به اغلب فروشگاه ها مراجعه کند و با هر کدام از محصولات آشنا شود.

طراحی سایت لوازم خانگی این مشکل را برطرف کرده است چرا که بدون هیچ محدویت مکانی و زمانی شما می توانید با مراجعه به سایت، براحتی به اطلاعات و مشخصات هر کدام از محصولات لوازم خانگی با برندهای متفاوت دست پیدا نمایید و با با آگاهی از ویژگی ها و قیمت هر کدام به مقایسه آنها بپردازید. و در این حالت فرصت کافی برای انتخاب را در آرامش خواهید داشت. و حتی در صورتی که وب سایت ، فروش اینترنتی نیز داشته باشد کالای مورد نظر خود را بصورت آنلاین سفارش داده و لذت خرید اینترنتی را تجربه کنید.

انتخاب بهترین کالا و یا کالایی که مورد پسند خریدار باشد، فروشندگان را نیز از صرف انرژی زیاد برای شرح دادن اطلاعات و مشخصات کالاها بصورت شفاهی رها می سازد.

وب سایت لوازم خانگینقش طراحی سایت لوازم خانگی در رونق بازار

از آنجایی که ادامه حیات صنعت لوازم خانگی بستگی به تقاضای موثر دارد ، لذا طراحی سایت لوازم خانگی با انتقال سریع و همه جانبه و معرفی کالاهای جدید موجب ترغیب افراد بیشتر به خرید و در نتیجه افزایش تقاضای موثر شده و رونق بازر را در پی دارد.

با نگاهی به صنعت لوارم خانگی در می یابیم که روز به روز تکنولوژی های جدیدی در تولید و ساخت لوازم خانگی بکار گرفته می شود لذا برای آشنایی مردم با این تکنولوژی ها، وب سایت لوازم خانگی بستری کارآمد محسوب می گردد.

سرویس ها و قابلیت های طراحی وب سایت لوازم خانگی

۱- کالاها

تمامی کالاهای مورد عرضه در فروشگاه یا محصولات تولیدی شرکت شما در این بخش بصورت طبقه بندی شده قرار می گیرند. دسته بندی کالا بر اساس برندها یا کاربردشان (مثلا سرمایشی / گرمایشی، لوازم آشپزخانه، صوتی / تصویری)  و یا مواردی از این قبیل صورت می گیرد.

همچنین بایستی در مورد هر کدام از کالاها به توضیح جامع و مبسوط و بدون اغراق پرداخت و مواردی مانند : نام محصول ، مشخصات تولیدکننده ، کد کالا، مدل ، توان الکتریکی ، ظرفیت و …  و نیز جدول مصرف انرژی برای لوازم خانگی برقی درج گردد. همچنین نحوه کار دستگاه بطور اجمال شرح داده می شود.

در کنار توضیحات کالا، عکس محصول نیز جایگزاری می گردد . تصاویر کالاها در جذب اولیه کاربر بسیار مهم است. از همین رو بایستی  عکس های با کیفیت از نمای کالا و قسمت های داخلی قابل رؤیت را جایگزاری نمود .

۲-  اخبار و مقالات

ارایه مقاله های مرتبط با بازار و صنعت لوازم خانگی برای کاربران آنها را مشتاق تر نموده و همچنین اخبار محصولات جدید وسایل خانگی و اداری و رویدادهای بازار لوازم خانگی وب سایت شما را پُربارتر می کند.

  • آرشیو ویدئو

در آرشیو ویدئو  فیلم های آموزشی با مضامین روش نصب و استفاده صحیح از هر کدام از وسایل خانگی آموزش داده شده و برای خریداران قابل مشاهده است

۳- خدمات پس از فروش و نمایندگی ها

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش و دست اندرکاران آن درج شده و همینطور لیست نمایندگان مجاز فروش در طراحی وب سایت تولیدکنندگان لوازم خانگی و یا در طراحی سایت فروشندگان عمده لوازم خانگی قابل مشاهده است.

۴- گارانتی

در این قسمت شرایط گارانتی توضیح داده شده و خریدار می تواند از طریق وارد کردن سریال کالا از گارانتی و پشتیبانی محصول استفاده نماید.

۵-  نظر سنجی

قسمت بازخورد نظرات برای کسب دیدگاه های خریداران کالا و انتقال آنها به مدیر شرکت یا فروشگاه در راستای گردآوری اطلاعاتی به منظور تعیین میزان رضایت یا دلایل ناخرسندی خریداران صورت می گیرد.

۶-  راهنما

راهنمای استفاده و آموزش کاربرد صحیح هر کدام از لوازم خانگی و نیز روش های نگهداری از کالا، بصورت فایل پی دی اف یا کاتالوگ اینترنتی در این قسمت قرار گرفته و قابل دانلود و مشاهده است.

محبوب ترین کالاها، پیشنهادهای ویژه ، امکان امتیازدهی به محصول، مشاهده نتایج کالاهای مشابه  و مقایسه ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توئیتر، تلگرام و … ، ارسال ایمیل به دوستان  و پرینت مشخصات کالاها از دیگر امکاناتی است که بر جذابیت سایت می افزایند.

home appliances وب سایت

پیام آوا چه شاخصه های مهمی برای طراحی سایت لوازم خانگی دارد؟

پیام آوا به پشتوانه خلاقیت ، تجربه و تخصص کارشناسان خود طراحی وب سایت لوازم خانگی شما را با ظاهری زیبا و کاربر پسند طراحی و اجرا می نماید. که کاربر با وارد شدن به سایت شما با آن انس پیدا کرده و براحتی ارتباط برقرار نماید.

طراحی سایت لوازم خانگی نور کالا –  فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال – فروشگاه آنلاین ایران ظرف –  فروشگاه آنلاین ایران لوستر و … از جمله پروژه های وب سایت لوازم خانگی و طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اجرا شده توسط پیام آوا می باشد.

ایجاد محیط مدیریت ساده برای مدیر سایت جهت بارگزاری مطالب و محصولات جدید در سایت، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو جهت افزایش رتبه سایت شما و قرارگیری آن در صفحات اول گوگل ، به گونه ای که افراد با جستجوی کلمات مرتبط با لوازم خانگی در گوگل به سایت شما وارد شده و در نتیجه بازدید کنندگان و در نهایت مشتریان شما افزایش یابد از شاخصه های مهم طراحی سایت لوازم خانگی توسط پیام آوا محسوب می گردد.


وبسایت لوازم آرایشی

طراحی سایت آرایشی یا طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی از این نگاه که حرفه های مربوط به سالن های زیبایی، آرایشگاه ها، عرضه کنندگان لوازم بهداشتی و آرایشی از گذشته تاکنون وجود داشته اند و در آینده نیز وجود خواهند داشت قابل تامل است.

اهمیت مقوله زیبایی و طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

توجه و گرایش به زیبایی در فطرت انسان وجود دارد. چرا که آفریننده آدمی خود زیباست و از اینرو در نهاد مخلوقش این گرایش به زیبایی را به ودیعه گذاشته است.از دیرباز تاکنون در جوامع و ملل مختلف، روش های گوناگون و لوازم آرایشی به شکل های متنوع ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته است. انسان ها همیشه دوست دارند که در نگاه دیگران و خود زیبا و دلنشین جلوه نمایند. هر چند که تعریف زیبایی در اعصار مختلف دگرگون شده است؛ ولی اصل زیبایی همیشه پا برجاست.

در دنیای کنونی با توجه به ازدیاد محصولات بهداشتی و آرایشی و تنوع در این عرصه و همچنین وجود برندهای مختلف که روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود، موجب شده است که تولید کنندگان و فروشندگان لوازم آرایشی – بهداشتی با شیوه های نوینی نسبت به بازاریابی و معرفی محصولات خود اقدام نمایند که یکی از مهمترین و بهترین این روش ها طراحی سایت آرایشی است. تا از این طریق اطلاع رسانی و نیز معرفی محصولات بصورت جامع به مصرف کنندگان صورت گیرد.

طراحی سایت سالن زیبایی و یا طراحی سایت مُد و لباس علاوه بر نمایش و اطلاع رسانی در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی، مدل های مو، مدل های لباس و … می تواند در مورد مسایل مربوط به آرایش و زیبایی آقایان و خانم ها به ارایه مشاوره آنلاین بپردازد.

جایگاه برند در طراحی سایت آرایشی

مانور و زوم کردن بر روی برندهای محصولات آرایشی در طراحی سایت لوازم آرایشی بسیار مهم است چرا که مردم اغلب به دنبال مارک های معتبر و شناخته شده هستند زیرا لوازم آرایشی مستقیما با سلامتی پوست و مو ارتباط داشته و استفاده از محصولات آرایشی نامرغوب صدمات جبران ناپذیری را به سلامتی مصرف کننده وارد می سازند. در این میان محصولات جدید با کیفیت خیلی عالی به بازار عرضه می گردد ولی به دلیل ناشناخته بودن توسط مردم مورد استقبال قرار نمی گیرند، از اینرو طراحی وب سایت آرایشی در اعتلای اینگونه محصولات و به اصطلاح جا انداختن آنها در بین مردم نقشی راهگشا دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

  • طراحی صفحه معرفی ما

در این قسمت اگر شما بعنوان تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی هستید ، سوابق فعالیت و همچنین در مورد اهم محصولات تولیدی و ویژگی های کلی و مزایای تولیدات شما نسبت به رقبا بیان می شود.

۲ – طراحی صفحه محصولات

محصولات در این بخش بصورت طبقه بندی شده از جمله : رنگ مو، کرم، لوسیون، رژ، صابون، شامپو، پنکیک و …  قرار می گیرند. که کاربر با انتخاب هرکدام از دسته ها به محصولات متنوع موجود در آن دسته دستیابی پیدا می کند.

در توضیحات محصول نیز بطور مبسوط نام کالا، کد، برند یا سازنده محصول، حجم، تاریخ مصرف، ویژگی ها و مشخصات بارز دیگر ذکر می گردد. همچنین عکس باکیفیت محصول در کنار توضیحات قرار می گیرد.

  • طراحی صفحه راهنما

در این صفحه نحوه صحیح استفاده هر کدام از محصولات و همچنین نکاتی در مورد نگهداری آنها ذکر می گردد.

  • طراحی سیستم فروش آنلاین

این سیستم برای فروش آنلاین محصولات بصورت عمده یا تکی پیاده سازی شده است که مشتری با انتخاب هر کدام از محصولات و افزوده شدن آن به سبد خرید ، با پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت کالای مورد نظر را از طریق پست در آدرس خود دریافت می کند.

۵ – طراحی صفحه نمایندگان فروش

در طراحی وب سایت تولیدکنندگان لوازم آرایشی بهداشتی و همچنین طراحی سایت فروشندگان عمده محصولات آرایشی و یا طراحی وب سایت شرکت های پخش، این قسمت تعبیه شده تا آنها بتوانند لیست نمایندگان مجاز فروش خود در نقاط مختلف را به کاربران ارایه دهند. همچنین شرایط و اعطای نمایندگی بصورت آنلاین به متقاضیان در این بخش در نظر گرفته شده است.

۶ – گالری تصاویر

نمایش محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی همراه با نمونه های مختلف در گالری ارایه می شود.

۷- طراحی صفحه اخبار و دانستنی ها

بسیاری از افراد علاقمند هستند تا اخبار و مطالب عرصه زیبایی و دنیای مُد را دنبال نمایند، به همین جهت درج خبرهای جدید و مطالب علمی و دانستنی ها در مورد مُد، پوست و مو و سلامتی موجب می گردد تا مخاطبان از سایت شما لذت ببرند.

۸ – طراحی بخش مشاوره

بخش مشاوره، گفتگوی آنلاین بین کاربران و فروشندگان و یا تولیدکنندگان اقلام آرایشی و بهداشتی را فراهم می سازد تا کاربران بتوانند سوالاتشان را در مورد لوازم آرایشی مصرفی خود مطرح نمایند.

۹ – طراحی صفحه نظرسنجی

برای ارزیابی دیدگاه مشتریان در باب محصولات مورد عرضه و همچنین بازتاب انتقادات آنها این صفحه در طراحی سایت لوازم آرایشی جایگزاری می گردد.

پیام آوا ارمغان آور زیبایی در طراحی وب سایت آرایشی

شرکت پیام آوا طراحی سایت آرایشی و بهداشتی و وب سایت های مدلینگ و طراحی وب سایت سالن زیبایی را با گرافیک حرفه ای و کاربرپسند ساخته و اجرا می نماید و مطالب و عکس های جذاب و مناسب را به نمایش می گذارد تا موجب گیرایی سایت و جذب مخاطبان بیشتر را برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

پیام آوا با پیاده سازی تمهیدات تکنیکی ، سرعت لود و بالا آمدن صفحات وب سایت شما را سرعت بخشیده تا کاربران زمان زیادی را برای بالا آمدن مطالب آن هدر ندهند. همچنین با در نظر گیری فضای اینترنتی کافی این امکان را در اختیار مدیر سایت قرار می دهد که بتواند حجم انبوه اطلاعات و تصاویر محصولات خود را در وب سایت بدون هیچ مشکلی در معرض دید عموم قرار دهد.

بهینه سازی اولیه مناسب و ایجاد سئوی قوی برای وب سایت شما از دیگر امتیازات پیام آوا می باشد.

طراحی سایت لوازم آرایشی مک ، سایت پوست و مو ماهرخ، شرکت بازرگانی داروپخش، سایت درمان کالا و … از جمله نمونه های متعدد طراحی و اجرای وب سایت در زمینه زیبایی، آرایشی و سلامتی توسط تیم مجرب پیام آوا می باشد.